Ekonomi | Näringsliv

8 böcker

Visar 1 - 8 av 8 böcker

Böcker om Kundservice

Layout:
Emilie Loman : Wowservice
Bokliv Emilie Loman Wowservice
Praktisk guide för att skapa lojalitet och wow-effekt i kundmöten. Utgiven av Kviddevitt Förlag AB, bindning: förlagsband.
REA-pris283 kr
Mattias Sjovall : Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Bokliv Mattias Sjovall Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr
Daniel Ewerman : Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Bokliv Daniel Ewerman Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
REA-pris250 kr
Helén Rigamonti : Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Bokliv Helén Rigamonti Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Kundservice och AI:s roll i hållbara relationer. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 184 sidor, på svenska.
REA-pris370 kr
Feargal Quinn : Kunden är kung
Knorrens antikvariat Feargal Quinn Kunden är kung
Ekonomi och handelsteknik. Förlagsband, 2007, 167 sidor, mycket fint antikvariskt skick, 13,5 x 21 cm.
REA-pris165 kr
Holmlid, Stefan ; Wetter-Edman, Katarina : Tjänstedesign : principer och praktiker
Bokliv Holmlid, Stefan ; Wetter-Edman, Katarina Tjänstedesign : principer och praktiker
Tjänstedesignens principer och metoder. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 253 sidor, på svenska.
REA-pris470 kr
Peppers, Don ; Rogers, Martha : Enterprise one to one
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Peppers, Don ; Rogers, Martha Enterprise one to one
Relationsmarknadsföring och kundrelationer. Pappband, fint antikvariskt skick. Utgiven av Richters, 347 sidor, översatt av Peter Carlsson.
REA-pris248 kr
P. G. Wettsjö : Ge kunden, kollegan, patienten, gästen, eleven, passageraren, besökaren en positiv chock
Knorrens antikvariat P. G. Wettsjö Ge kunden, kollegan, patienten, gästen, eleven, passageraren, besökaren en positiv chock
Kundservice i världsklass. Förlagsband, hårdband, mycket fint antikvariskt skick. Utgiven 2012, 248 sidor, 15 x 21,5 cm.
REA-pris95 kr

Senast besökta