Ekonomi | Näringsliv

9 böcker

Visar 1 - 9 av 9 böcker

Böcker om Customer services

Layout:
Per Skålén : Service logic
Bokliv Per Skålén Service logic
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
REA-pris414 kr
Mattias Sjovall : Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Bokliv Mattias Sjovall Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr
Hallberg, Klas ; Kristensson, Per : I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bokliv Hallberg, Klas ; Kristensson, Per I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
REA-pris240 kr
Helén Rigamonti : Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Bokliv Helén Rigamonti Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
REA-pris395 kr
Helén Rigamonti : Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Bokliv Helén Rigamonti Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Kundservice och AI:s roll i hållbara relationer. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 184 sidor, på svenska.
REA-pris370 kr
Feargal Quinn : Kunden är kung
Knorrens antikvariat Feargal Quinn Kunden är kung
Ekonomi och handelsteknik. Förlagsband, 2007, 167 sidor, mycket fint antikvariskt skick, 13,5 x 21 cm.
REA-pris165 kr
Trollhättans Bok & media Hallberg, Klas, Kristensson, Per I kundens skor att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Ekonomi och försäljning. Volante, uppl. 1, 2020. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris90 kr
Peppers, Don ; Rogers, Martha : Enterprise one to one
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Peppers, Don ; Rogers, Martha Enterprise one to one
Relationsmarknadsföring och kundrelationer. Pappband, fint antikvariskt skick. Utgiven av Richters, 347 sidor, översatt av Peter Carlsson.
REA-pris248 kr
P. G. Wettsjö : Ge kunden, kollegan, patienten, gästen, eleven, passageraren, besökaren en positiv chock
Knorrens antikvariat P. G. Wettsjö Ge kunden, kollegan, patienten, gästen, eleven, passageraren, besökaren en positiv chock
Kundservice i världsklass. Förlagsband, hårdband, mycket fint antikvariskt skick. Utgiven 2012, 248 sidor, 15 x 21,5 cm.
REA-pris95 kr

Senast besökta