Filter

kr
-
kr

Ekonomi | Näringsliv

70 böcker

Visar 1 - 12 av 70 böcker

Böcker om Marknadsföring

Layout:
Öhling, Linda ; Jens, Wedin : Bara gjört
Bokliv Öhling, Linda ; Jens, Wedin Bara gjört
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
REA-pris295 kr
Bokliv Pelle Mårtenson Grattis! Jobbet är ditt
Marknadsför dig själv för drömjobbet. Utgåvan från Soderpalm Publishing har förlagsband och omfattar 144 sidor på svenska.
REA-pris338 kr
Bokliv Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr
Klockare, Leif ; Ahrnell, Britt-Marie : Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
Bokliv Klockare, Leif ; Ahrnell, Britt-Marie Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
Handbok för specialister som vill utveckla sina försäljningsförmågor utan att känna sig obekväma. Praktiska metoder och insikter för att sälja effektivt. Häftad utgåva.
REA-pris423 kr
Bokliv Rune Nilsson Marknadsföringsboken (lättläst)
Häftad bok på 48 sidor om grunderna i marknadsföring, med fokus på kundvård, marknadsplaner och metoder för att öka försäljning.
REA-pris163 kr
Per Skålén : Service logic
Bokliv Per Skålén Service logic
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
REA-pris414 kr
Foster, Tim ; Oldenburg, Mia : Branding you : how to market yourself in a competitive world
Bokliv Foster, Tim ; Oldenburg, Mia Branding you : how to market yourself in a competitive world
Häftad bok från Studentlitteratur AB. Innehåller övningar för att utveckla din personliga varumärkesstrategi. 200 sidor, engelska.
REA-pris412 kr
Jonsson, Pernilla ; Stoopendahl, Patrik ; Sundström, Malin : Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Bokliv Jonsson, Pernilla ; Stoopendahl, Patrik ; Sundström, Malin Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Boken ger insikter om hur digitaliseringen förändrar handel, varumärken och marknadsföring. Förlagsband, 183 sidor, på svenska. Priser: Hederspris Årets marknadsföringsbok 2016.
REA-pris390 kr
Christian Grönroos : Tjänstefiering
Bokliv Christian Grönroos Tjänstefiering
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris273 kr
Bokliv Lindahl, Johan ; Hedström, Joakim Framgångsrik försäljning : från bra till världsklass
Praktisk handbok för beteendeförändring och försäljning. Utgiven av Framgångsrik försäljning i Sverige, förlagsband, 170 sidor.
REA-pris240 kr
Kenneth H. Blanchard : Raving fans
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Kenneth H. Blanchard Raving fans
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
REA-pris148 kr
Nils Albert : Friidrott 63
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Nils Albert Friidrott 63
Pappband i normalt antikvariskt skick. Skyddsomslag nött med revor. Fotoillustrerad. Utgiven av Bokförlaget Olympia AB, 271 sidor.
REA-pris148 kr

Senast besökta