Ekonomi | Näringsliv

3 böcker

Visar 1 - 3 av 3 böcker

Böcker om Consumer satisfaction

Layout:
Kenneth H. Blanchard : Raving fans
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Kenneth H. Blanchard Raving fans
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
REA-pris148 kr
Mattias Sjovall : Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Bokliv Mattias Sjovall Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr
Daniel Ewerman : Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Bokliv Daniel Ewerman Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
REA-pris250 kr

Senast besökta