Ekonomi | Näringsliv

5 böcker

Visar 1 - 5 av 5 böcker

Böcker om Service management

Layout:
Camilla Olsson : Service och bemötande
Bokliv Camilla Olsson Service och bemötande
Ekonomi och näringsliv. Häftad utgåva från Gästakademien. 112 sidor, svenska. Formgivare: Joanna Andreasson.
REA-pris406 kr
Per Skålén : Service logic
Bokliv Per Skålén Service logic
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
REA-pris414 kr
Christian Grönroos : Tjänstefiering
Bokliv Christian Grönroos Tjänstefiering
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris273 kr
Pelle Råstock : Att leverera IT-tjänster
Bokliv Pelle Råstock Att leverera IT-tjänster
IT-organisationens modell för tjänstebaserad leverans. Häftad utgåva från Aim 4 Knowledge AB, 240 sidor.
REA-pris337 kr
Per Skålén : Tjänstelogik
Bokliv Per Skålén Tjänstelogik
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
REA-pris414 kr

Senast besökta