Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Alla böcker
8 böcker
Visar 1 - 8 av 8 böcker
Anger
Attitude
Avhandlingar
Bokliv
Communication
Consumer behavior
Consumer satisfaction
Customer relations
Customer relations.
Customer services
Ekonomi & näringsliv
Företagsadministration
Företagsekonomi
Företagsekonomi och management
Handel
Health and welfare planning
Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd
Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd (hsan)
Hälso- och sjukvårdssystem
Inger skote
Interpersonal relations
Juridik
Knorrens antikvariat
Konsumentpsykologi
Kundnöjdhet
Kundrelationer
Kundservice
Malpractice
Malpractice: legislation & jurisprudence: sweden
Marketing
Marknadsföring
Medicin & hälsa
Nurse-patient relations
Omvårdnad
Organisationer
Patient acceptance of health care
Patient advocacy
Patienträtt
Patients
Patientvård
Sjukdomsskildring
Sociala tjänster
Statlig administration
Tjänster
Trademarks
Upplevelseindustri
Varumärken
H:ström - antikvariat & bokhandel
Sociala problem
Böcker om Consumer satisfaction
Layout:

Knorrens antikvariat
Kenth Åkerman
Servicekompassen framgångsfaktorer för service i mästarklass
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från 2004, 169 sidor. Format: 17 x 25 cm. Perfekt för den som söker insikter om service.
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från 2004, 169 sidor. Format: 17 x 25 cm. Perfekt för den som söker insikter om service.
REA-pris80 kr
Bokliv
Axland, Arvid; Kjærgaard-Jensen, Niels
Jakten på känslan
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
REA-pris558 kr

h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Kenneth H. Blanchard
Raving fans
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
REA-pris148 kr

Bokliv
Carlsson, Bo ; Isacsson, Åke
Hälsa, kommunikativt handlande och konfliktlösning : en studie av patientens ställning och av Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd
Studie om patientens ställning inom hälso- och sjukvård. Häftad utgåva från Bokbox förlag, 317 sidor.
Studie om patientens ställning inom hälso- och sjukvård. Häftad utgåva från Bokbox förlag, 317 sidor.
REA-pris355 kr

Bokliv
Daniel Ewerman
Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
REA-pris250 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Malin Lindblom
Öppet brev till en medpatient
Psykiatri och patientvård. Limhäftad, 139 sidor, utgiven av Forum, Stockholm.
Psykiatri och patientvård. Limhäftad, 139 sidor, utgiven av Forum, Stockholm.
REA-pris80 kr

Bokliv
Mattias Sjovall
Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Inger Skote
Arg på sjukhus
Alternativ medicin och sjukvård. Limhäftad utgåva från Författarförl., 475 sidor, i bra skick med bruksspår.
Alternativ medicin och sjukvård. Limhäftad utgåva från Författarförl., 475 sidor, i bra skick med bruksspår.
REA-pris70 kr
Filter (0)
