Huvudmeny

Alla böcker

28 böcker

Visar 1 - 12 av 28 böcker

Böcker om Kundrelationer

Layout:
Kenth Åkerman : Servicekompassen framgångsfaktorer för service i mästarklass
Knorrens antikvariat Kenth Åkerman Servicekompassen framgångsfaktorer för service i mästarklass
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från 2004, 169 sidor. Format: 17 x 25 cm. Perfekt för den som söker insikter om service.
REA-pris80 kr
Bokliv Axland, Arvid; Kjærgaard-Jensen, Niels Jakten på känslan
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
REA-pris558 kr
Bokliv Boxberg Karlsson, Veronica ; Gunnarsson, Jan Det säljande värdskapet
Säljande värdskap inom försäljningsteknik. Häftad utgåva från Better Business Books, 68 sidor, på svenska.
REA-pris181 kr
Russell Brunson : Traffic secrets
Knorrens antikvariat Russell Brunson Traffic secrets
Ekonomi och marknadsföring. Hay House, Inc. 2020. Hårdband. Mycket fint antikvariskt skick. 330 s. Engelsk text.
REA-pris160 kr
Stefan Ekberg : 345 smarta sätt att hitta nya kunder
Bokliv Stefan Ekberg 345 smarta sätt att hitta nya kunder
Praktisk guide för att attrahera nya kunder. Utgiven av Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, storpocket, 192 sidor.
REA-pris456 kr
Gunnarsson, Jan ; Blohm, Olle : Det goda värdskapet
Knorrens antikvariat Gunnarsson, Jan ; Blohm, Olle Det goda värdskapet
Ekonomi och försäljningsorganisation. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag. Utgiven av Dialogos, uppl. 4:2, 2010. 223 sidor.
REA-pris45 kr
Gunnarsson, Jan ; Blohm, Olle : Leda som värd
Bokliv Gunnarsson, Jan ; Blohm, Olle Leda som värd
Ledarskap och värdskap i fokus. Utgiven av Dialogos Förlag, förlagsband, 205 sidor, på svenska.
REA-pris240 kr
Jan Gunnarsson : Det goda värdskapet
Trollhättans Bok & media Jan Gunnarsson Det goda värdskapet
Ekonomi och näringsliv. Dialogos, 2008. Hårdband. Normalt antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris75 kr
Hallberg, Klas ; Kristensson, Per : I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bokliv Hallberg, Klas ; Kristensson, Per I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
REA-pris240 kr
Trollhättans Bok & media Hallberg, Klas, Kristensson, Per I kundens skor att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Ekonomi och försäljning. Volante, uppl. 1, 2020. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris90 kr
Trollhättans Bok & media Halligan, Brian; Shah, Dharmesh Inbound Marketing - Attract, Engage, and Delight Customers Online
Marknadsföring och ekonomi i digitala kanaler. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Wiley, uppl. 2, 2014, 187 s. Mindre bruksslitage.
REA-pris110 kr
Sonoko Machida : The Convenience Store by the Sea
Bokliv Sonoko Machida The Convenience Store by the Sea
Bok om moderna och samtida skönlitterära berättelser. Utgiven av Orion Publishing Group, pocketutgåva, 320 sidor.
REA-pris164 kr

Senast besökta