Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Alla böcker
25 böcker
Visar 1 - 12 av 25 böcker
Bloggar
Bokliv
Consumer satisfaction
Corporate culture
Customer relations
Customer relations.
Customer services
Ekonomi & näringsliv
Ekonomi - finansväsen - näringsliv - management
Electronic commerce
Elektronisk handel
Företagsadministration
Företagsekonomi
Försäljningsorganisation
Försäljningsorganisation och marknadsföring
Försäljningsplanering
Försäljningsteknik
Google (företag)
Google.
Handel
Idrottspsykologi
Internet marketing
Internet marketing.
Knorrens antikvariat
Kundkontakter
Kundnöjdhet
Kundorientering
Kundrelationer
Kundservice
Leadership
Ledarskap
Marketing
Marknadsföring
Marknadsföring via internet
Organizational communication
Organizational performance
Psykologi
Relationship marketing
Relationsmarknadsföring
Selling
Social media
Tillämpad psykologi
Trademarks
Trollhättans bok & media
Upplevelseindustri
Varumärken
Bara gjört
H:ström - antikvariat & bokhandel
Kundcentrering
Kundfokuserad
Marketing channels
Upplevelseblomman
Övrigt
Böcker om Customer relations
Layout:
Bokliv
Axland, Arvid; Kjærgaard-Jensen, Niels
Jakten på känslan
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
REA-pris558 kr

h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Kenneth H. Blanchard
Raving fans
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
REA-pris148 kr
Bokliv
Boxberg Karlsson, Veronica ; Gunnarsson, Jan
Det säljande värdskapet
Säljande värdskap inom försäljningsteknik. Häftad utgåva från Better Business Books, 68 sidor, på svenska.
Säljande värdskap inom försäljningsteknik. Häftad utgåva från Better Business Books, 68 sidor, på svenska.
REA-pris181 kr

Knorrens antikvariat
Russell Brunson
Traffic secrets
Ekonomi och marknadsföring. Hay House, Inc. 2020. Hårdband. Mycket fint antikvariskt skick. 330 s. Engelsk text.
Ekonomi och marknadsföring. Hay House, Inc. 2020. Hårdband. Mycket fint antikvariskt skick. 330 s. Engelsk text.
REA-pris160 kr

Bokliv
Stefan Ekberg
345 smarta sätt att hitta nya kunder
Praktisk guide för att attrahera nya kunder. Utgiven av Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, storpocket, 192 sidor.
Praktisk guide för att attrahera nya kunder. Utgiven av Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, storpocket, 192 sidor.
REA-pris456 kr

Bokliv
Gunnarsson, Jan ; Blohm, Olle
Leda som värd
Ledarskap och värdskap i fokus. Utgiven av Dialogos Förlag, förlagsband, 205 sidor, på svenska.
Ledarskap och värdskap i fokus. Utgiven av Dialogos Förlag, förlagsband, 205 sidor, på svenska.
REA-pris240 kr

Bokliv
Hallberg, Klas ; Kristensson, Per
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
REA-pris240 kr
Trollhättans Bok & media
Hallberg, Klas, Kristensson, Per
I kundens skor att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Ekonomi och försäljning. Volante, uppl. 1, 2020. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
Ekonomi och försäljning. Volante, uppl. 1, 2020. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris90 kr
Trollhättans Bok & media
Halligan, Brian; Shah, Dharmesh
Inbound Marketing - Attract, Engage, and Delight Customers Online
Marknadsföring och ekonomi i digitala kanaler. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Wiley, uppl. 2, 2014, 187 s. Mindre bruksslitage.
Marknadsföring och ekonomi i digitala kanaler. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Wiley, uppl. 2, 2014, 187 s. Mindre bruksslitage.
REA-pris110 kr

Bokliv
Öhling, Linda ; Jens, Wedin
Bara gjört
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
REA-pris295 kr

Knorrens antikvariat
Palmgren, Frida, Örtengren, Anders
Stämningsfyllt
Ekonomi och försäljning. Förlagsband, hårdband. 2015, 153 sidor. Fint antikvariskt skick, lätt snedäst, illustrerad.
Ekonomi och försäljning. Förlagsband, hårdband. 2015, 153 sidor. Fint antikvariskt skick, lätt snedäst, illustrerad.
REA-pris190 kr

h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Peppers, Don ; Rogers, Martha
Enterprise one to one
Relationsmarknadsföring och kundrelationer. Pappband, fint antikvariskt skick. Utgiven av Richters, 347 sidor, översatt av Peter Carlsson.
Relationsmarknadsföring och kundrelationer. Pappband, fint antikvariskt skick. Utgiven av Richters, 347 sidor, översatt av Peter Carlsson.
REA-pris248 kr
Filter (0)
