Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Alla böcker
109 böcker
Visar 1 - 12 av 109 böcker
Advertising
Advertising copy
B2b
Bokliv
Branding
China
Chinese mega-cities
Communication in marketing
Consumer satisfaction
Consumers
Customer relations
Customer relations.
Ekonomi & näringsliv
Företagsadministration
Företagsekonomi och management
Försäljningsorganisation och marknadsföring
Knorrens antikvariat
Konsumenter
Kundnöjdhet
Kundrelationer
Leadership
Ledarskap
Management: försäljning och marknadsföring
Marketing
Marketing management
Marketing strategy
Marknadsföring
Marknadskommunikation
Metropolitan areas
Reklam och pr
Reklamkampanjer och strategi
Reklamtexter
Samhälle & politik
Samhällsplanering och utveckling
Sport & spel
Storstäder
Tjänster
Trademarks
Trender och tendenser
Trollhättans bok & media
Upplevelseindustri
Urbanisering och stadsplanering
Varumärken
Varumärkesbyggande
Business
Case studies
City branding
Copywriter
Copywriting
Fieldwork
Företagande
Försäljning
H:ström - antikvariat & bokhandel
Handbok
Kommunikation
Marketing
Marketing channels
Marketing techniques
Marknad
Marknadsföring
Megadeals
Reklam
Sale
Sales
Skrivande
Småföretagare
Sociala medier
Utveckling
Böcker om Marketing
Layout:

Bokliv
Åberg, Johan ; Engman, Christopher
Megadeals
B2B-försäljning och megadeals. Utgåva från Megadeals Research, förlagsband, 254 sidor, engelska.
B2B-försäljning och megadeals. Utgåva från Megadeals Research, förlagsband, 254 sidor, engelska.
REA-pris270 kr

Knorrens antikvariat
Göran Adlén
Framtiden är inte vad den brukade vara
Ekonomi och marknadsföring. Prisma, 2005. Hårdband. Fint antikvariskt skick. 307 s. Pärmen har lätta bruksspår.
Ekonomi och marknadsföring. Prisma, 2005. Hårdband. Fint antikvariskt skick. 307 s. Pärmen har lätta bruksspår.
REA-pris60 kr

Bokliv
Mattias Åkerberg
Copyboken : gör läsare till kunder, förvandla ord till pengar
Bok om copywriting och marknadsföring. Häftad utgåva från Please Copy Me, 362 sidor, rikligt illustrerad.
Bok om copywriting och marknadsföring. Häftad utgåva från Please Copy Me, 362 sidor, rikligt illustrerad.
REA-pris447 kr

h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Nils Albert
Friidrott 63
Pappband i normalt antikvariskt skick. Skyddsomslag nött med revor. Fotoillustrerad. Utgiven av Bokförlaget Olympia AB, 271 sidor.
Pappband i normalt antikvariskt skick. Skyddsomslag nött med revor. Fotoillustrerad. Utgiven av Bokförlaget Olympia AB, 271 sidor.
REA-pris148 kr

Bokliv
Robin Almqvist
Kommunikationsstark : från motionär till elit
Träningsbok om kommunikation med över 60 övningar. Utgiven av Eget förlag, häftad, 96 sidor. Serien Kunskap på nolltid.
Träningsbok om kommunikation med över 60 övningar. Utgiven av Eget förlag, häftad, 96 sidor. Serien Kunskap på nolltid.
REA-pris178 kr

Bokliv
Arhammar, Joakim ; Staunstrup, Pontus
Content Marketing för alla
Praktisk handbok i content marketing med konkreta verktyg för att öka försäljning och engagemang. Pappband, 196 sidor, utgiven av AP-förlaget.
Praktisk handbok i content marketing med konkreta verktyg för att öka försäljning och engagemang. Pappband, 196 sidor, utgiven av AP-förlaget.
REA-pris304 kr

Bokliv
Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik
Professionell marknadsföring
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
REA-pris551 kr
Bokliv
Axland, Arvid; Kjærgaard-Jensen, Niels
Jakten på känslan
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
REA-pris558 kr
Trollhättans Bok & media
Anna Katarina Berglund
Hållbar marknadskommunikation planering - genomförande - långsiktigt resultat
Ekonomi och marknadsföring. Häftad, normalt antikvariskt skick, 2014, 349 sidor, bruksslitage, skav på pärm.
Ekonomi och marknadsföring. Häftad, normalt antikvariskt skick, 2014, 349 sidor, bruksslitage, skav på pärm.
REA-pris160 kr

Bokliv
Emma Björner
Imagineering place : the branding of five Chinese mega-cities
Dissertation om platsbranding i fem kinesiska megastäder. Häftad utgåva från Stockholm University, 295 sidor.
Dissertation om platsbranding i fem kinesiska megastäder. Häftad utgåva från Stockholm University, 295 sidor.
REA-pris242 kr

h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Kenneth H. Blanchard
Raving fans
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
REA-pris148 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Brand
2017 / 1
Tidskrift om ekonomi och försäljningsorganisation. Utgiven av Brand, format 4:o (upp till cirka 210x297 mm).
Tidskrift om ekonomi och försäljningsorganisation. Utgiven av Brand, format 4:o (upp till cirka 210x297 mm).
REA-pris50 kr
Filter (0)
