Huvudmeny

Alla böcker

109 böcker

Visar 1 - 12 av 109 böcker

Böcker om Marketing

Layout:
Åberg, Johan ; Engman, Christopher : Megadeals
Bokliv Åberg, Johan ; Engman, Christopher Megadeals
B2B-försäljning och megadeals. Utgåva från Megadeals Research, förlagsband, 254 sidor, engelska.
REA-pris270 kr
Göran Adlén : Framtiden är inte vad den brukade vara
Knorrens antikvariat Göran Adlén Framtiden är inte vad den brukade vara
Ekonomi och marknadsföring. Prisma, 2005. Hårdband. Fint antikvariskt skick. 307 s. Pärmen har lätta bruksspår.
REA-pris60 kr
Mattias Åkerberg : Copyboken : gör läsare till kunder, förvandla ord till pengar
Bokliv Mattias Åkerberg Copyboken : gör läsare till kunder, förvandla ord till pengar
Bok om copywriting och marknadsföring. Häftad utgåva från Please Copy Me, 362 sidor, rikligt illustrerad.
REA-pris447 kr
Nils Albert : Friidrott 63
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Nils Albert Friidrott 63
Pappband i normalt antikvariskt skick. Skyddsomslag nött med revor. Fotoillustrerad. Utgiven av Bokförlaget Olympia AB, 271 sidor.
REA-pris148 kr
Robin Almqvist : Kommunikationsstark : från motionär till elit
Bokliv Robin Almqvist Kommunikationsstark : från motionär till elit
Träningsbok om kommunikation med över 60 övningar. Utgiven av Eget förlag, häftad, 96 sidor. Serien Kunskap på nolltid.
REA-pris178 kr
Arhammar, Joakim ; Staunstrup, Pontus : Content Marketing för alla
Bokliv Arhammar, Joakim ; Staunstrup, Pontus Content Marketing för alla
Praktisk handbok i content marketing med konkreta verktyg för att öka försäljning och engagemang. Pappband, 196 sidor, utgiven av AP-förlaget.
REA-pris304 kr
Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik : Professionell marknadsföring
Bokliv Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik Professionell marknadsföring
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
REA-pris551 kr
Bokliv Axland, Arvid; Kjærgaard-Jensen, Niels Jakten på känslan
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
REA-pris558 kr
Trollhättans Bok & media Anna Katarina Berglund Hållbar marknadskommunikation planering - genomförande - långsiktigt resultat
Ekonomi och marknadsföring. Häftad, normalt antikvariskt skick, 2014, 349 sidor, bruksslitage, skav på pärm.
REA-pris160 kr
Emma Björner : Imagineering place : the branding of five Chinese mega-cities
Bokliv Emma Björner Imagineering place : the branding of five Chinese mega-cities
Dissertation om platsbranding i fem kinesiska megastäder. Häftad utgåva från Stockholm University, 295 sidor.
REA-pris242 kr
Kenneth H. Blanchard : Raving fans
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Kenneth H. Blanchard Raving fans
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
REA-pris148 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Brand 2017 / 1
Tidskrift om ekonomi och försäljningsorganisation. Utgiven av Brand, format 4:o (upp till cirka 210x297 mm).
REA-pris50 kr

Senast besökta