Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Alla böcker
4 böcker
Visar 1 - 4 av 4 böcker
Bokliv
Consumer behavior
Consumer satisfaction
Customer relations
Customer relations.
Customer services
Ekonomi & näringsliv
Företagsadministration
Företagsekonomi
Företagsekonomi och management
Konsumentpsykologi
Kundnöjdhet
Kundrelationer
Kundservice
Marketing
Marknadsföring
Organisationer
Tjänster
Trademarks
Upplevelseindustri
Varumärken
H:ström - antikvariat & bokhandel
Böcker om Kundnöjdhet
Layout:
Bokliv
Axland, Arvid; Kjærgaard-Jensen, Niels
Jakten på känslan
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
REA-pris558 kr

h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Kenneth H. Blanchard
Raving fans
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
REA-pris148 kr

Bokliv
Daniel Ewerman
Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
REA-pris250 kr

Bokliv
Mattias Sjovall
Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr
Filter (0)
