Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Alla böcker
6 böcker
Visar 1 - 6 av 6 böcker
Arbetsmarknad och arbetsförhållanden
Bemötande
Bokliv
Customer services
Ekonomi - finansväsen - näringsliv - management
Företagsadministration
Företagsekonomi
Företagsutveckling
Handel
Kundorientering
Kundservice
Ledning - arbetsledning
Ledningsinformationssystem
Läromedel: hotell och turism
Läromedel: övrig yrkesutbildning
Management information systems
Management och företagsledning
Marketing
Marknadsföring
Marknadsföringslagstiftning
Service industries workers
Service management
Serviceyrken
Tjänsteföretag
Tjänster
Arbetsledning
Böcker om Service management
Layout:

Bokliv
Christian Grönroos
Tjänstefiering
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris273 kr

Bokliv
Olander, Kerstin ; Bladh, Rainer
Service och bemötande
Service och bemötande belyser praktisk service och kommunikation. Häftad utgåva från Liber, 144 sidor, innehåller uppgifter och fallbeskrivningar.
Service och bemötande belyser praktisk service och kommunikation. Häftad utgåva från Liber, 144 sidor, innehåller uppgifter och fallbeskrivningar.
REA-pris541 kr

Bokliv
Camilla Olsson
Service och bemötande
Ekonomi och näringsliv. Häftad utgåva från Gästakademien. 112 sidor, svenska. Formgivare: Joanna Andreasson.
Ekonomi och näringsliv. Häftad utgåva från Gästakademien. 112 sidor, svenska. Formgivare: Joanna Andreasson.
REA-pris406 kr

Bokliv
Pelle Råstock
Att leverera IT-tjänster
IT-organisationens modell för tjänstebaserad leverans. Häftad utgåva från Aim 4 Knowledge AB, 240 sidor.
IT-organisationens modell för tjänstebaserad leverans. Häftad utgåva från Aim 4 Knowledge AB, 240 sidor.
REA-pris337 kr

Bokliv
Per Skålén
Service logic
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
REA-pris414 kr

Bokliv
Per Skålén
Tjänstelogik
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
REA-pris414 kr
Filter (0)
