Huvudmeny

Alla böcker

6 böcker

Visar 1 - 6 av 6 böcker

Böcker om Service management

Layout:
Christian Grönroos : Tjänstefiering
Bokliv Christian Grönroos Tjänstefiering
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris273 kr
Olander, Kerstin ; Bladh, Rainer : Service och bemötande
Bokliv Olander, Kerstin ; Bladh, Rainer Service och bemötande
Service och bemötande belyser praktisk service och kommunikation. Häftad utgåva från Liber, 144 sidor, innehåller uppgifter och fallbeskrivningar.
REA-pris541 kr
Camilla Olsson : Service och bemötande
Bokliv Camilla Olsson Service och bemötande
Ekonomi och näringsliv. Häftad utgåva från Gästakademien. 112 sidor, svenska. Formgivare: Joanna Andreasson.
REA-pris406 kr
Pelle Råstock : Att leverera IT-tjänster
Bokliv Pelle Råstock Att leverera IT-tjänster
IT-organisationens modell för tjänstebaserad leverans. Häftad utgåva från Aim 4 Knowledge AB, 240 sidor.
REA-pris337 kr
Per Skålén : Service logic
Bokliv Per Skålén Service logic
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
REA-pris414 kr
Per Skålén : Tjänstelogik
Bokliv Per Skålén Tjänstelogik
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
REA-pris414 kr

Senast besökta