Huvudmeny

Alla böcker

5 böcker

Visar 1 - 5 av 5 böcker

Böcker om Försäljningsorganisation och marknadsföring

Layout:
Arhammar, Joakim ; Staunstrup, Pontus : Content Marketing för alla
Bokliv Arhammar, Joakim ; Staunstrup, Pontus Content Marketing för alla
Praktisk handbok i content marketing med konkreta verktyg för att öka försäljning och engagemang. Pappband, 196 sidor, utgiven av AP-förlaget.
REA-pris304 kr
Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik : Professionell marknadsföring
Bokliv Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik Professionell marknadsföring
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
REA-pris551 kr
Bokliv Boxberg Karlsson, Veronica ; Gunnarsson, Jan Det säljande värdskapet
Säljande värdskap inom försäljningsteknik. Häftad utgåva från Better Business Books, 68 sidor, på svenska.
REA-pris181 kr
Carl Hamilton : Absolut. Historien om flaskan
Mingus bok- och skivbutik Carl Hamilton Absolut. Historien om flaskan
Berättelsen om Sveriges spritens supermakt. Inbunden, 315 sidor, fint antikvariskt skick. Utgiven av Norstedts (Finland, 1994).
REA-pris75 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Lena Härnqvist Bästsäljaren
Ekonomi och marknadsföring. Förlagsband. Gott skick. Utgiven av Svenska tidningsutgivareföreningen, 163 sidor, illustrerad.
REA-pris148 kr

Senast besökta