Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
De senaste nya böckerna
6 böcker
Visar 1 - 6 av 6 böcker
Användarupplevelse
Bokliv
Consumer behavior
Creative ability
Customer relations
Customer services
Ekonomi - finansväsen - näringsliv - management
Företagsadministration
Företagsekonomi
Innovation
Kognition
Konsumentpsykologi
Kreativitet
Kundorientering
Kundrelationer
Kundservice
Ledning - arbetsledning
Management och företagsledning
Marketing
Marknadsföring
Marknadsföringslagstiftning
Problem solving
Problemlösning
Processledning
Service industries
Service management
Språk och kommunikation
Teknik - ingenjörsvetenskap - lantbruk - industri
Tjänstedesign
Tjänsteföretag
Tjänster
Böcker om Kundorientering
Layout:

Bokliv
Helena Frisk
Design Thinking och konsten att bemästra hajar : en steg för steg-guide för att lösa problem med kreativitet och handlingskraft
Design Thinking för problemlösning. Häftad utgåva från Creosa, 276 sidor. Vinnare av Årets projektledarbok 2024.
Design Thinking för problemlösning. Häftad utgåva från Creosa, 276 sidor. Vinnare av Årets projektledarbok 2024.
REA-pris531 kr

Bokliv
Hallberg, Klas ; Kristensson, Per
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
REA-pris240 kr

Bokliv
Helén Rigamonti
Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
REA-pris395 kr

Bokliv
Holmlid, Stefan ; Wetter-Edman, Katarina
Tjänstedesign : principer och praktiker
Tjänstedesignens principer och metoder. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 253 sidor, på svenska.
Tjänstedesignens principer och metoder. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 253 sidor, på svenska.
REA-pris470 kr

Bokliv
Per Skålén
Service logic
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
REA-pris414 kr

Bokliv
Per Skålén
Tjänstelogik
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
REA-pris414 kr
Filter (0)
