Huvudmeny

De senaste nya böckerna

56 böcker

Visar 1 - 12 av 56 böcker

Böcker om Marketing

Layout:
Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik : Professionell marknadsföring
Bokliv Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik Professionell marknadsföring
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
REA-pris551 kr
Öhling, Linda ; Jens, Wedin : Bara gjört
Bokliv Öhling, Linda ; Jens, Wedin Bara gjört
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
REA-pris295 kr
Bokliv Pelle Mårtenson Grattis! Jobbet är ditt
Marknadsför dig själv för drömjobbet. Utgåvan från Soderpalm Publishing har förlagsband och omfattar 144 sidor på svenska.
REA-pris338 kr
Bokliv Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr
Klockare, Leif ; Ahrnell, Britt-Marie : Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
Bokliv Klockare, Leif ; Ahrnell, Britt-Marie Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
Handbok för specialister som vill utveckla sina försäljningsförmågor utan att känna sig obekväma. Praktiska metoder och insikter för att sälja effektivt. Häftad utgåva.
REA-pris423 kr
Bokliv Rune Nilsson Marknadsföringsboken (lättläst)
Häftad bok på 48 sidor om grunderna i marknadsföring, med fokus på kundvård, marknadsplaner och metoder för att öka försäljning.
REA-pris163 kr
Christian Grönroos : Tjänstefiering
Bokliv Christian Grönroos Tjänstefiering
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris273 kr
Andrew Potter : Rebel sell - how the counter culture became consumer culture
Bokliv Andrew Potter Rebel sell - how the counter culture became consumer culture
Statskunskap och politik. Utgiven av John Wiley And Sons Ltd. 376 sidor. Pocketformat.
REA-pris292 kr
Anders Sjöman : History marketing
Bokliv Anders Sjöman History marketing
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
REA-pris238 kr
Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara : Optimal marknadskommunikation
Bokliv Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara Optimal marknadskommunikation
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
REA-pris655 kr
Kristina Svensson : Nå ut med din bok : marknadsföring för författare
Bokliv Kristina Svensson Nå ut med din bok : marknadsföring för författare
Praktisk handbok i marknadsföring för författare, med fokus på sociala medier, distribution och relationer till läsare. Häftad utgåva med 174 sidor.
REA-pris190 kr
Nordfält, Jens ; Ahlbom, Carl-Philip : Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln
Bokliv Nordfält, Jens ; Ahlbom, Carl-Philip Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln
Fackbok i häftad utgåva om marknadsföring i butik, med fokus på forskning och praktiska tillämpningar inom detaljhandeln. 359 sidor på svenska.
REA-pris535 kr

Senast besökta