Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
De senaste nya böckerna
56 böcker
Visar 1 - 12 av 56 böcker
Advertising
Bokliv
Bokmarknaden
Bokutgivning
Book industries and trade
Branding (marketing)
Brands
Butiker
Commerce
Communication in marketing
Consumption (economics)
Corporate image
Counterculture.
Customer relations
Detaljhandel
Detaljhandel och stormarknader
Ekonomi - finansväsen - näringsliv - management
Företagsadministration
Företagsekonomi
Företagsledning och kommunikation
Företagsorganisation - företagsformer - företagsledning
Företagsprofiler
Företagsutveckling
Försäljningsorganisation och marknadsföring
Försäljningsplanering
Försäljningsteknik
Handböcker
Handel
Historiebruk
Job hunting
Karriärutveckling och ledarskap
Kompetens
Konsumtion
Kultur och kreativitet
Kulturella institutioner och praktik
Kundrelationer
Ledning - arbetsledning
Marketing
Marketing communication
Marknadsföring
Marknadskommunikation
Nyhetsmedia - journalistik - förlagsverksamhet
Pr
Performance
Publishers and publishing
Reklam
Retail trade
Retailing
Service management
Söka arbete
Tjänster
Trademarks
Varumärken
Annonsering
Arbetsledning
Bara gjört
Bokbranschen
Digitala kanaler
Digitalisering
Direktförsäljning
Distribution
E-bok
Företagsformer och företagsledning
Författarfoto
Influencers
Kundcentrering
Kundfokuserad
Media
Nyhetsbrev
Presskontakter
Pressrelease
Reklam
Sociala medier
Upplevelseblomman
Varumärke
Webbsajt
Återförsäljare
Böcker om Marketing
Layout:

Bokliv
Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik
Professionell marknadsföring
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
REA-pris551 kr

Bokliv
Öhling, Linda ; Jens, Wedin
Bara gjört
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
REA-pris295 kr
Bokliv
Pelle Mårtenson
Grattis! Jobbet är ditt
Marknadsför dig själv för drömjobbet. Utgåvan från Soderpalm Publishing har förlagsband och omfattar 144 sidor på svenska.
Marknadsför dig själv för drömjobbet. Utgåvan från Soderpalm Publishing har förlagsband och omfattar 144 sidor på svenska.
REA-pris338 kr
Bokliv
Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle
Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr

Bokliv
Klockare, Leif ; Ahrnell, Britt-Marie
Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
Handbok för specialister som vill utveckla sina försäljningsförmågor utan att känna sig obekväma. Praktiska metoder och insikter för att sälja effektivt. Häftad utgåva.
Handbok för specialister som vill utveckla sina försäljningsförmågor utan att känna sig obekväma. Praktiska metoder och insikter för att sälja effektivt. Häftad utgåva.
REA-pris423 kr
Bokliv
Rune Nilsson
Marknadsföringsboken (lättläst)
Häftad bok på 48 sidor om grunderna i marknadsföring, med fokus på kundvård, marknadsplaner och metoder för att öka försäljning.
Häftad bok på 48 sidor om grunderna i marknadsföring, med fokus på kundvård, marknadsplaner och metoder för att öka försäljning.
REA-pris163 kr

Bokliv
Christian Grönroos
Tjänstefiering
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris273 kr

Bokliv
Andrew Potter
Rebel sell - how the counter culture became consumer culture
Statskunskap och politik. Utgiven av John Wiley And Sons Ltd. 376 sidor. Pocketformat.
Statskunskap och politik. Utgiven av John Wiley And Sons Ltd. 376 sidor. Pocketformat.
REA-pris292 kr

Bokliv
Anders Sjöman
History marketing
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
REA-pris238 kr

Bokliv
Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara
Optimal marknadskommunikation
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
REA-pris655 kr

Bokliv
Kristina Svensson
Nå ut med din bok : marknadsföring för författare
Praktisk handbok i marknadsföring för författare, med fokus på sociala medier, distribution och relationer till läsare. Häftad utgåva med 174 sidor.
Praktisk handbok i marknadsföring för författare, med fokus på sociala medier, distribution och relationer till läsare. Häftad utgåva med 174 sidor.
REA-pris190 kr

Bokliv
Nordfält, Jens ; Ahlbom, Carl-Philip
Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln
Fackbok i häftad utgåva om marknadsföring i butik, med fokus på forskning och praktiska tillämpningar inom detaljhandeln. 359 sidor på svenska.
Fackbok i häftad utgåva om marknadsföring i butik, med fokus på forskning och praktiska tillämpningar inom detaljhandeln. 359 sidor på svenska.
REA-pris535 kr
Filter (0)
