Huvudmeny

De senaste nya böckerna

65 böcker

Visar 1 - 12 av 65 böcker

Advertising Amazon Ambassadör Ambassadörer Bokliv Bokmarknaden Bokutgivning Book industries and trade Brands Cdon Commerce Consumption (economics) Counterculture. Customer relations Detaljhandel och stormarknader Digital consumption Electronic commerce Elektronisk handel Företagsadministration Företagsekonomi Företagsledning och kommunikation Företagsorganisation - företagsformer - företagsledning Företagsutveckling Försäljningsplanering Försäljningsteknik Handböcker Handel Handel - kommunikation - transporter Internet marketing Job hunting Karriärutveckling och ledarskap Kompetens Konsumentpsykologi Konsumtion Kultur och kreativitet Kulturella institutioner och praktik Kundrelationer Ledning - arbetsledning Management och företagsledning Marketing Marknadsföring Marknadsföring via internet Nyhetsmedia - journalistik - förlagsverksamhet Nätverkande Pr Performance Publishers and publishing Referensförsäljning Retorik Rhetoric Service industries Service management Säljare Söka arbete Tillväxt Tjänsteföretag Tjänster Trademarks Utveckling Varumärken Annonsering Arbetsledning Bara gjört Bokbranschen Digitala kanaler Digitalisering Direktförsäljning Distribution E-bok E-handel Företagsformer och företagsledning Författarfoto Försäljning Influencers Kundcentrering Kundfokuserad Marknadsföring Marknadsplats Marknadsplatser Media Nyhetsbrev Presskontakter Pressrelease Reklam Retail Sociala medier Upplevelseblomman Varumärke Webbsajt Zalando Återförsäljare

Böcker om Marknadsföring

Layout:
Öhling, Linda ; Jens, Wedin : Bara gjört
Bokliv Öhling, Linda ; Jens, Wedin Bara gjört
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
REA-pris295 kr
Bokliv Pelle Mårtenson Grattis! Jobbet är ditt
Marknadsför dig själv för drömjobbet. Utgåvan från Soderpalm Publishing har förlagsband och omfattar 144 sidor på svenska.
REA-pris338 kr
Bokliv Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr
Klockare, Leif ; Ahrnell, Britt-Marie : Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
Bokliv Klockare, Leif ; Ahrnell, Britt-Marie Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
Handbok för specialister som vill utveckla sina försäljningsförmågor utan att känna sig obekväma. Praktiska metoder och insikter för att sälja effektivt. Häftad utgåva.
REA-pris423 kr
Bokliv Rune Nilsson Marknadsföringsboken (lättläst)
Häftad bok på 48 sidor om grunderna i marknadsföring, med fokus på kundvård, marknadsplaner och metoder för att öka försäljning.
REA-pris163 kr
Jonsson, Pernilla ; Stoopendahl, Patrik ; Sundström, Malin : Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Bokliv Jonsson, Pernilla ; Stoopendahl, Patrik ; Sundström, Malin Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Boken ger insikter om hur digitaliseringen förändrar handel, varumärken och marknadsföring. Förlagsband, 183 sidor, på svenska. Priser: Hederspris Årets marknadsföringsbok 2016.
REA-pris390 kr
Christian Grönroos : Tjänstefiering
Bokliv Christian Grönroos Tjänstefiering
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris273 kr
Andrew Potter : Rebel sell - how the counter culture became consumer culture
Bokliv Andrew Potter Rebel sell - how the counter culture became consumer culture
Statskunskap och politik. Utgiven av John Wiley And Sons Ltd. 376 sidor. Pocketformat.
REA-pris292 kr
Christer Pettersson : Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide
Bokliv Christer Pettersson Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide
Snabbguide om Retail Media och marknadsplatser. Häftad utgåva från Spjut Förlag, 40 sidor.
REA-pris148 kr
Kristina Svensson : Nå ut med din bok : marknadsföring för författare
Bokliv Kristina Svensson Nå ut med din bok : marknadsföring för författare
Praktisk handbok i marknadsföring för författare, med fokus på sociala medier, distribution och relationer till läsare. Häftad utgåva med 174 sidor.
REA-pris190 kr
Alexander Slotte : Kundmagnet : Bli en mästare på att attrahera affärer
Bokliv Alexander Slotte Kundmagnet : Bli en mästare på att attrahera affärer
Kundmagnet erbjuder strategier för att attrahera kunder genom ambassadörskap och nätverkande. Häftad utgåva från Top of heart.
REA-pris373 kr
Tomas Nilsson : Rhetorical business
Bokliv Tomas Nilsson Rhetorical business
Bok om marknadsföring ur ett retoriskt perspektiv. Häftad utgåva från Media-Tryck, 215 sidor, engelska.
REA-pris313 kr

Senast besökta