Huvudmeny

De senaste nya böckerna

14 böcker

Visar 1 - 12 av 14 böcker

Böcker om Customer relations

Layout:
Öhling, Linda ; Jens, Wedin : Bara gjört
Bokliv Öhling, Linda ; Jens, Wedin Bara gjört
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
REA-pris295 kr
Gunnarsson, Jan ; Blohm, Olle : Leda som värd
Bokliv Gunnarsson, Jan ; Blohm, Olle Leda som värd
Ledarskap och värdskap i fokus. Utgiven av Dialogos Förlag, förlagsband, 205 sidor, på svenska.
REA-pris240 kr
Bokliv Boxberg Karlsson, Veronica ; Gunnarsson, Jan Det säljande värdskapet
Säljande värdskap inom försäljningsteknik. Häftad utgåva från Better Business Books, 68 sidor, på svenska.
REA-pris181 kr
Ulla-Lisa Thordén : Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Bokliv Ulla-Lisa Thordén Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Praktisk handbok för att stärka kundmöten och öka lönsamheten genom VIVA!-modellen. Förlagsband, 193 sidor, på svenska.
REA-pris414 kr
Mattias Sjovall : Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Bokliv Mattias Sjovall Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr
Katarina Widoff : Marknadsför dig med personliga kontaktnät : bussighet är lönsamt
Bokliv Katarina Widoff Marknadsför dig med personliga kontaktnät : bussighet är lönsamt
Bygg ditt kontaktnät strategiskt för affärsframgång. Häftad utgåva från GML-förlag, 206 sidor, på svenska.
REA-pris307 kr
Stefan Ekberg : 345 smarta sätt att hitta nya kunder
Bokliv Stefan Ekberg 345 smarta sätt att hitta nya kunder
Praktisk guide för att attrahera nya kunder. Utgiven av Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, storpocket, 192 sidor.
REA-pris456 kr
Hallberg, Klas ; Kristensson, Per : I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bokliv Hallberg, Klas ; Kristensson, Per I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
REA-pris240 kr
Helén Rigamonti : Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Bokliv Helén Rigamonti Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
REA-pris395 kr
Helén Rigamonti : Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Bokliv Helén Rigamonti Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Kundservice och AI:s roll i hållbara relationer. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 184 sidor, på svenska.
REA-pris370 kr
Katarina Weiner Thordarson : Professionellt bemötande
Bokliv Katarina Weiner Thordarson Professionellt bemötande
Professionellt bemötande i offentlig verksamhet. Förlagsband, 199 sidor, på svenska. Utökad upplaga med konkreta verktyg och exempel för effektivt kundbemötande.
REA-pris32 449 kr
Svensson, Peter ; Östberg, Jacob : Marknadsföring, människor och interaktion
Bokliv Svensson, Peter ; Östberg, Jacob Marknadsföring, människor och interaktion
Marknadsföringens roll i samhället. Tredje reviderade upplagan, Studentlitteratur AB, häftad, 168 sidor, svenska.
REA-pris441 kr

Senast besökta