Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
De senaste nya böckerna
14 böcker
Visar 1 - 12 av 14 böcker
Affärskommunikation
Artificial intelligence
Artificiell intelligens
Bemötande
Bokliv
Business communication
Consumer behavior
Consumer behaviour
Consumer satisfaction
Customer relations
Customer services
Ekonomi - finansväsen - näringsliv - management
Företagsadministration
Företagsekonomi
Företagsekonomi och management
Försäljning och marknadsföring
Försäljningsorganisation
Försäljningsorganisation och marknadsföring
Försäljningsplanering
Försäljningsteknik
Handel
Handelsteknik
Idrottspsykologi
Kognition
Kognitiva störningar
Kommunikation
Konsumentpsykologi
Kundkontakter
Kundnöjdhet
Kundorientering
Kundrelationer
Kundservice
Leadership
Ledarskap
Ledning - arbetsledning
Marketing
Marketing -- social aspects
Marketing communications
Marketing management
Marknadsföring
Personlig försäljning
Psykologi
Relationship marketing
Relationsmarknadsföring
Samtalsmetodik
Selling
Sociala aspekter
Tillämpad psykologi
Bara gjört
Kundcentrering
Kundfokuserad
Marketing channels
Upplevelseblomman
Böcker om Customer relations
Layout:

Bokliv
Öhling, Linda ; Jens, Wedin
Bara gjört
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
REA-pris295 kr

Bokliv
Gunnarsson, Jan ; Blohm, Olle
Leda som värd
Ledarskap och värdskap i fokus. Utgiven av Dialogos Förlag, förlagsband, 205 sidor, på svenska.
Ledarskap och värdskap i fokus. Utgiven av Dialogos Förlag, förlagsband, 205 sidor, på svenska.
REA-pris240 kr
Bokliv
Boxberg Karlsson, Veronica ; Gunnarsson, Jan
Det säljande värdskapet
Säljande värdskap inom försäljningsteknik. Häftad utgåva från Better Business Books, 68 sidor, på svenska.
Säljande värdskap inom försäljningsteknik. Häftad utgåva från Better Business Books, 68 sidor, på svenska.
REA-pris181 kr

Bokliv
Ulla-Lisa Thordén
Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Praktisk handbok för att stärka kundmöten och öka lönsamheten genom VIVA!-modellen. Förlagsband, 193 sidor, på svenska.
Praktisk handbok för att stärka kundmöten och öka lönsamheten genom VIVA!-modellen. Förlagsband, 193 sidor, på svenska.
REA-pris414 kr

Bokliv
Mattias Sjovall
Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr

Bokliv
Katarina Widoff
Marknadsför dig med personliga kontaktnät : bussighet är lönsamt
Bygg ditt kontaktnät strategiskt för affärsframgång. Häftad utgåva från GML-förlag, 206 sidor, på svenska.
Bygg ditt kontaktnät strategiskt för affärsframgång. Häftad utgåva från GML-förlag, 206 sidor, på svenska.
REA-pris307 kr

Bokliv
Stefan Ekberg
345 smarta sätt att hitta nya kunder
Praktisk guide för att attrahera nya kunder. Utgiven av Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, storpocket, 192 sidor.
Praktisk guide för att attrahera nya kunder. Utgiven av Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, storpocket, 192 sidor.
REA-pris456 kr

Bokliv
Hallberg, Klas ; Kristensson, Per
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
REA-pris240 kr

Bokliv
Helén Rigamonti
Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
REA-pris395 kr

Bokliv
Helén Rigamonti
Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Kundservice och AI:s roll i hållbara relationer. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 184 sidor, på svenska.
Kundservice och AI:s roll i hållbara relationer. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 184 sidor, på svenska.
REA-pris370 kr

Bokliv
Katarina Weiner Thordarson
Professionellt bemötande
Professionellt bemötande i offentlig verksamhet. Förlagsband, 199 sidor, på svenska. Utökad upplaga med konkreta verktyg och exempel för effektivt kundbemötande.
Professionellt bemötande i offentlig verksamhet. Förlagsband, 199 sidor, på svenska. Utökad upplaga med konkreta verktyg och exempel för effektivt kundbemötande.
REA-pris32 449 kr

Bokliv
Svensson, Peter ; Östberg, Jacob
Marknadsföring, människor och interaktion
Marknadsföringens roll i samhället. Tredje reviderade upplagan, Studentlitteratur AB, häftad, 168 sidor, svenska.
Marknadsföringens roll i samhället. Tredje reviderade upplagan, Studentlitteratur AB, häftad, 168 sidor, svenska.
REA-pris441 kr
Filter (0)
