Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Bokliv
4 böcker
Visar 1 - 4 av 4 böcker
Avhandlingar
Bokliv
Consumer behavior
Consumer satisfaction
Customer relations
Customer services
Företagsadministration
Företagsekonomi
Företagsekonomi och management
Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd
Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd (hsan)
Juridik
Konsumentpsykologi
Kundnöjdhet
Kundrelationer
Kundservice
Malpractice
Malpractice: legislation & jurisprudence: sweden
Marketing
Organisationer
Patient advocacy
Patienträtt
Statlig administration
Tjänster
Trademarks
Upplevelseindustri
Varumärken
Böcker om Consumer satisfaction
Layout:

Bokliv
Carlsson, Bo ; Isacsson, Åke
Hälsa, kommunikativt handlande och konfliktlösning : en studie av patientens ställning och av Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd
Studie om patientens ställning inom hälso- och sjukvård. Häftad utgåva från Bokbox förlag, 317 sidor.
Studie om patientens ställning inom hälso- och sjukvård. Häftad utgåva från Bokbox förlag, 317 sidor.
REA-pris355 kr

Bokliv
Mattias Sjovall
Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr

Bokliv
Daniel Ewerman
Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
REA-pris250 kr
Bokliv
Axland, Arvid; Kjærgaard-Jensen, Niels
Jakten på känslan
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
REA-pris558 kr
Filter (0)
