Huvudmeny

Bokliv

4 böcker

Visar 1 - 4 av 4 böcker

Böcker om Consumer satisfaction

Layout:
Carlsson, Bo ; Isacsson, Åke : Hälsa, kommunikativt handlande och konfliktlösning : en studie av patientens ställning och av Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd
Bokliv Carlsson, Bo ; Isacsson, Åke Hälsa, kommunikativt handlande och konfliktlösning : en studie av patientens ställning och av Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd
Studie om patientens ställning inom hälso- och sjukvård. Häftad utgåva från Bokbox förlag, 317 sidor.
REA-pris355 kr
Mattias Sjovall : Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Bokliv Mattias Sjovall Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr
Daniel Ewerman : Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Bokliv Daniel Ewerman Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
REA-pris250 kr
Bokliv Axland, Arvid; Kjærgaard-Jensen, Niels Jakten på känslan
Skapa meningsfulla upplevelser med denna handbok i upplevelsedesign. Förlagsband, 322 sidor, reviderad upplaga med nya exempel och konkreta metoder.
REA-pris558 kr

Senast besökta