Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Bokliv
89 böcker
Visar 1 - 12 av 89 böcker
Affärskommunikation
Arbete
Arbets- och organisationspsykologi
Arbetsmarknad och arbetsförhållanden
Bemötande
Bokliv
Bomull
Bomullsodling
Business communication
Butiker
Call centers
Commerce
Cotton growing
Customer relations
Detaljhandel och grossisthandel
Detaljhandel och stormarknader
Digital consumption
Digitalisering
Ekonomi
Electronic commerce
Elektronisk handel
Företagsadministration
Företagsekonomi
Försäljningsteknik
Handel
Internet marketing
Jordbruksekonomi
Kommunikation och media
Kommunikationsteknik / telekommunikation
Konsumentpsykologi
Kundrelationer
Kundservice
Labor
Lantbruk
Läromedel: övrig yrkesutbildning
Management: försäljning och marknadsföring
Marknadsföring
Marknadsföring via internet
Outsourcing
Personlig försäljning
Persuasion (psychology)
Persuasion (rhetoric)
Produktion och tjänster
Psykologisk rådgivning
Retail stores
Retail trade
Sales personnel
Service industries workers
Service management
Serviceyrken
Säljare
Teletjänstcentraler
Tillämpad psykologi
Work
Åkerbruksväxterna
Övertalning
Böcker om Handel
Layout:

Bokliv
Camilla Olsson
Service och bemötande
Ekonomi och näringsliv. Häftad utgåva från Gästakademien. 112 sidor, svenska. Formgivare: Joanna Andreasson.
Ekonomi och näringsliv. Häftad utgåva från Gästakademien. 112 sidor, svenska. Formgivare: Joanna Andreasson.
REA-pris406 kr

Bokliv
Emilie Loman
Wowservice
Praktisk guide för att skapa lojalitet och wow-effekt i kundmöten. Utgiven av Kviddevitt Förlag AB, bindning: förlagsband.
Praktisk guide för att skapa lojalitet och wow-effekt i kundmöten. Utgiven av Kviddevitt Förlag AB, bindning: förlagsband.
REA-pris283 kr

Bokliv
Christoffer Nyman
En säljares bekännelse : rutiner och verktyg för att lyckas inom försäljning
Praktisk handbok för försäljningsframgång med metoder och strategier som kan tillämpas oavsett yrkesområde. Förlagsband, 147 sidor, på svenska.
Praktisk handbok för försäljningsframgång med metoder och strategier som kan tillämpas oavsett yrkesområde. Förlagsband, 147 sidor, på svenska.
REA-pris198 kr

Bokliv
Strid, Björn ; Lindgren, Niclas
Låt hjärtat slå ditt säljrekord
Säljstrategier inom ekonomi och handelsteknik. Ekerlids förlag, förlagsband, 158 sidor, svenskt språk.
Säljstrategier inom ekonomi och handelsteknik. Ekerlids förlag, förlagsband, 158 sidor, svenskt språk.
REA-pris301 kr

Bokliv
Jonsson, Pernilla ; Stoopendahl, Patrik ; Sundström, Malin
Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Boken ger insikter om hur digitaliseringen förändrar handel, varumärken och marknadsföring. Förlagsband, 183 sidor, på svenska. Priser: Hederspris Årets marknadsföringsbok 2016.
Boken ger insikter om hur digitaliseringen förändrar handel, varumärken och marknadsföring. Förlagsband, 183 sidor, på svenska. Priser: Hederspris Årets marknadsföringsbok 2016.
REA-pris390 kr

Bokliv
Gunilla Ander
Bomull : en solkig historia
En insiktsfull analys av bomullens globala påverkan, från odling till handel, som utmanar våra konsumtionsvanor. Häftad utgåva med 227 sidor.
En insiktsfull analys av bomullens globala påverkan, från odling till handel, som utmanar våra konsumtionsvanor. Häftad utgåva med 227 sidor.
REA-pris250 kr
Bokliv
Kenth Åkerman
Aktiv klagomålshantering
Ekonomi och handelsteknik. Häftad utgåva från RB publishing, 16 sidor, på svenska.
Ekonomi och handelsteknik. Häftad utgåva från RB publishing, 16 sidor, på svenska.
REA-pris122 kr
Bokliv
Max Söderpalm
Max S³ : din framgångsformel som ökar försäljningen snabbt
Praktisk handbok om försäljning med övningar för att öka din försäljning. Häftad utgåva från Soderpalm Publishing, 160 sidor.
Praktisk handbok om försäljning med övningar för att öka din försäljning. Häftad utgåva från Soderpalm Publishing, 160 sidor.
REA-pris228 kr

Bokliv
Daniel H. Pink
Det är mänskligt att sälja
Ekonomi och handelsteknik. Utgiven av BookHouse Editions, förlagsband, 233 sidor, på svenska.
Ekonomi och handelsteknik. Utgiven av BookHouse Editions, förlagsband, 233 sidor, på svenska.
REA-pris242 kr
Bokliv
Carina Guyard
Kommunikationsarbete på distans
Analys av kommunikationsarbete i svenskt callcenter. Häftad utgåva från Södertörns högskola, 221 sidor.
Analys av kommunikationsarbete i svenskt callcenter. Häftad utgåva från Södertörns högskola, 221 sidor.
REA-pris228 kr

Bokliv
Ulf Johansson
Framtidens fysiska butik
Häftad utgåva om den fysiska butikens framtid, med fokus på digitalisering, upplevelser och hållbarhet. 162 sidor av insikter från forskare och praktiker.
Häftad utgåva om den fysiska butikens framtid, med fokus på digitalisering, upplevelser och hållbarhet. 162 sidor av insikter från forskare och praktiker.
REA-pris239 kr

Bokliv
Ulla-Lisa Thordén
Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Praktisk handbok för att stärka kundmöten och öka lönsamheten genom VIVA!-modellen. Förlagsband, 193 sidor, på svenska.
Praktisk handbok för att stärka kundmöten och öka lönsamheten genom VIVA!-modellen. Förlagsband, 193 sidor, på svenska.
REA-pris414 kr
Filter (0)
