Huvudmeny

Bokliv

26 böcker

Visar 1 - 12 av 26 böcker

Böcker om Varumärken

Layout:
Bokliv Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr
Karin Winroth : Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Bokliv Karin Winroth Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Boken handlar om varumärken och affärer. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 159 sidor.
REA-pris216 kr
Loid, David ; Schreiter, Carl : Power, seduction och skill
Bokliv Loid, David ; Schreiter, Carl Power, seduction och skill
Boken handlar om varumärkesmodeller och deras påverkan. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 179 sidor.
REA-pris302 kr
Anders Sjöman : History marketing
Bokliv Anders Sjöman History marketing
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
REA-pris238 kr
Melin, Bo ; Falonius, Tommy : Konsten att sälja sin själ
Bokliv Melin, Bo ; Falonius, Tommy Konsten att sälja sin själ
Praktisk handbok om företagsidentitet och varumärkesutveckling. Utgiven av Vulkan, pocketutgåva, 124 sidor.
REA-pris248 kr
Bexelius, Kristina ; Lanneberg, Pia : Human up! : en bok om hur du bygger mänskliga varumärken och arbetsplatser
Bokliv Bexelius, Kristina ; Lanneberg, Pia Human up! : en bok om hur du bygger mänskliga varumärken och arbetsplatser
Bygg ett starkt mänskligt varumärke och skapa attraktiva arbetsplatser med konkreta verktyg och insikter. Häftad utgåva från Liber, 141 sidor.
REA-pris364 kr
Gottlieb, Jakob ; Lundberg, Mats ; Henrysson, Anette : Riskerna med varumärken, produkter och reklam
Bokliv Gottlieb, Jakob ; Lundberg, Mats ; Henrysson, Anette Riskerna med varumärken, produkter och reklam
Praktisk handbok om varumärken och reklam, med 58 rättsfall som tydliggör viktiga juridiska aspekter för företagsledare och kommunikationschefer. Häftad utgåva.
REA-pris351 kr
Samuelsen, Bendik Meling ; Peretz, Adrian ; Olsen, Lars Erling : Merkevareledelse
Bokliv Samuelsen, Bendik Meling ; Peretz, Adrian ; Olsen, Lars Erling Merkevareledelse
Bok om ekonomi och näringsliv. Utgiven av Cappelen Damm, 708 sidor, flexband. Innehåller praktiska verktyg och modeller för effektivt varumärkesbyggande.
REA-pris1 145 kr
Merit Berlips Persson : Företagsnamnet som varukännetecken : en rättsvetenskaplig studie av det korsvisa skyddet
Bokliv Merit Berlips Persson Företagsnamnet som varukännetecken : en rättsvetenskaplig studie av det korsvisa skyddet
Doktorsavhandling i rättsvetenskap från Stockholms universitet 2022. Häftad, 298 sidor, på svenska.
REA-pris191 kr
Raoul Galli : Varumärkenas fält : produktion av erkännande i Stockholms reklamvärld
Bokliv Raoul Galli Varumärkenas fält : produktion av erkännande i Stockholms reklamvärld
Studie av erkännande i Stockholms reklamvärld. Häftad utgåva från Stockholm University, 353 sidor, svenska.
REA-pris196 kr
Stojan Arnerstål : Känneteckensrätt : skydd för varumärken och företagsnamn
Bokliv Stojan Arnerstål Känneteckensrätt : skydd för varumärken och företagsnamn
Känneteckensrättens grundprinciper för varumärken och företagsnamn. Häftad utgåva från Iustus, 172 sidor, på svenska.
REA-pris324 kr
Erik Modig : Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Bokliv Erik Modig Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Kommunikation och marknadsföring. Häftad utgåva från Rheologica Publishing, 192 sidor, på svenska. Inga synliga skador.
REA-pris224 kr

Senast besökta