Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Bokliv
26 böcker
Visar 1 - 12 av 26 böcker
Arbetsmotivation
Bloggare
Bokliv
Brands
Business names
Civilrätt
Communication in marketing
Company name
Corporate culture
Corporate image
Entreprenörskap / start-ups
Familjerätt
Företagsadministration
Företagsekonomi
Företagskultur
Företagsnamn
Företagsorganisation - företagsformer - företagsledning
Företagsprofiler
Företagsutveckling
Historiebruk
Humankapital
Kommunikation
Kännetecken
Lagstiftning
Legislation
Marketing
Marketing communication
Marknadsföring
Marknadskommunikation
Marknadsrätt
Medievetenskap
Personaladministration
Psykologi
Reklam
Reklamkampanjer och strategi
Rättsfall
Rättsväsen
Trade names
Trademark law
Trademarks
Varumärken
Varumärkesrätt
Företagsformer och företagsledning
Trade name
Böcker om Varumärken
Layout:
Bokliv
Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle
Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr

Bokliv
Karin Winroth
Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Boken handlar om varumärken och affärer. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 159 sidor.
Boken handlar om varumärken och affärer. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 159 sidor.
REA-pris216 kr

Bokliv
Loid, David ; Schreiter, Carl
Power, seduction och skill
Boken handlar om varumärkesmodeller och deras påverkan. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 179 sidor.
Boken handlar om varumärkesmodeller och deras påverkan. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 179 sidor.
REA-pris302 kr

Bokliv
Anders Sjöman
History marketing
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
REA-pris238 kr

Bokliv
Melin, Bo ; Falonius, Tommy
Konsten att sälja sin själ
Praktisk handbok om företagsidentitet och varumärkesutveckling. Utgiven av Vulkan, pocketutgåva, 124 sidor.
Praktisk handbok om företagsidentitet och varumärkesutveckling. Utgiven av Vulkan, pocketutgåva, 124 sidor.
REA-pris248 kr

Bokliv
Bexelius, Kristina ; Lanneberg, Pia
Human up! : en bok om hur du bygger mänskliga varumärken och arbetsplatser
Bygg ett starkt mänskligt varumärke och skapa attraktiva arbetsplatser med konkreta verktyg och insikter. Häftad utgåva från Liber, 141 sidor.
Bygg ett starkt mänskligt varumärke och skapa attraktiva arbetsplatser med konkreta verktyg och insikter. Häftad utgåva från Liber, 141 sidor.
REA-pris364 kr

Bokliv
Gottlieb, Jakob ; Lundberg, Mats ; Henrysson, Anette
Riskerna med varumärken, produkter och reklam
Praktisk handbok om varumärken och reklam, med 58 rättsfall som tydliggör viktiga juridiska aspekter för företagsledare och kommunikationschefer. Häftad utgåva.
Praktisk handbok om varumärken och reklam, med 58 rättsfall som tydliggör viktiga juridiska aspekter för företagsledare och kommunikationschefer. Häftad utgåva.
REA-pris351 kr

Bokliv
Samuelsen, Bendik Meling ; Peretz, Adrian ; Olsen, Lars Erling
Merkevareledelse
Bok om ekonomi och näringsliv. Utgiven av Cappelen Damm, 708 sidor, flexband. Innehåller praktiska verktyg och modeller för effektivt varumärkesbyggande.
Bok om ekonomi och näringsliv. Utgiven av Cappelen Damm, 708 sidor, flexband. Innehåller praktiska verktyg och modeller för effektivt varumärkesbyggande.
REA-pris1 145 kr

Bokliv
Merit Berlips Persson
Företagsnamnet som varukännetecken : en rättsvetenskaplig studie av det korsvisa skyddet
Doktorsavhandling i rättsvetenskap från Stockholms universitet 2022. Häftad, 298 sidor, på svenska.
Doktorsavhandling i rättsvetenskap från Stockholms universitet 2022. Häftad, 298 sidor, på svenska.
REA-pris191 kr

Bokliv
Raoul Galli
Varumärkenas fält : produktion av erkännande i Stockholms reklamvärld
Studie av erkännande i Stockholms reklamvärld. Häftad utgåva från Stockholm University, 353 sidor, svenska.
Studie av erkännande i Stockholms reklamvärld. Häftad utgåva från Stockholm University, 353 sidor, svenska.
REA-pris196 kr

Bokliv
Stojan Arnerstål
Känneteckensrätt : skydd för varumärken och företagsnamn
Känneteckensrättens grundprinciper för varumärken och företagsnamn. Häftad utgåva från Iustus, 172 sidor, på svenska.
Känneteckensrättens grundprinciper för varumärken och företagsnamn. Häftad utgåva från Iustus, 172 sidor, på svenska.
REA-pris324 kr

Bokliv
Erik Modig
Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Kommunikation och marknadsföring. Häftad utgåva från Rheologica Publishing, 192 sidor, på svenska. Inga synliga skador.
Kommunikation och marknadsföring. Häftad utgåva från Rheologica Publishing, 192 sidor, på svenska. Inga synliga skador.
REA-pris224 kr
Filter (0)
