Huvudmeny

Alla böcker

5 böcker

Visar 1 - 5 av 5 böcker

Böcker om Branding (marketing)

Layout:
Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara : Optimal marknadskommunikation
Bokliv Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara Optimal marknadskommunikation
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
REA-pris655 kr
Douglas B. Holt : Cultural strategy using innovative ideologies to build breakthrough brands
Knorrens antikvariat Douglas B. Holt Cultural strategy using innovative ideologies to build breakthrough brands
Häftat band i fint antikvariskt skick. Utgiven av Oxford University Press 2012. 387 sidor med lätt kantslitage på pärmen. Engelsk text.
REA-pris150 kr
Kevin Roberts : Lovemarks
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Kevin Roberts Lovemarks
Ekonomi och marknadsföring. Pappband, fint antikvariskt skick, 245 sidor, utgiven av Powerhouse Books.
REA-pris338 kr
Simon : Dead names
Bokliv Simon Dead names
En fascinerande pocketbok som avslöjar den mörka historien bakom Necronomicon, en av världens mest mytomspunna och fruktade skrifter. 336 sidor av spännande berättelser.
REA-pris119 kr
The Brand Collection : Part 10 - Classical and modern coins and medals
Antikvariat Werner Stensgård The Brand Collection Part 10 - Classical and modern coins and medals
Historia och numismatik. Häftat band i normalt antikvariskt skick. 630 lotter. Utgiven av Sotheby's, Zürich 1985.
REA-pris120 kr

Senast besökta