Politik | Samhälle

19 böcker

Visar 1 - 12 av 19 böcker

Böcker om Customer relations

Layout:
Öhling, Linda ; Jens, Wedin : Bara gjört
Bokliv Öhling, Linda ; Jens, Wedin Bara gjört
Praktisk handbok om kundcentrering. Häftad utgåva från Heja Framtiden Förlag, innehåller konkreta tips och verktyg för att skapa en kundfokuserad organisation.
REA-pris295 kr
Kenneth H. Blanchard : Raving fans
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Kenneth H. Blanchard Raving fans
Kundservice och kundupplevelse. Limhäftad utgåva från HarperCollinsEntertainment, normalt antikvariskt skick, 2011, 137 sidor.
REA-pris148 kr
Ulla-Lisa Thordén : Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Bokliv Ulla-Lisa Thordén Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Praktisk handbok för att stärka kundmöten och öka lönsamheten genom VIVA!-modellen. Förlagsband, 193 sidor, på svenska.
REA-pris414 kr
Mattias Sjovall : Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Bokliv Mattias Sjovall Refreshing The Customer Dialogue - with Personalization, Teaching and Algor
Praktisk handbok i kunddialog med fokus på personalisering och effektiv kommunikation. Häftad utgåva, 160 sidor, utgiven av BoD.
REA-pris164 kr
Katarina Widoff : Marknadsför dig med personliga kontaktnät : bussighet är lönsamt
Bokliv Katarina Widoff Marknadsför dig med personliga kontaktnät : bussighet är lönsamt
Bygg ditt kontaktnät strategiskt för affärsframgång. Häftad utgåva från GML-förlag, 206 sidor, på svenska.
REA-pris307 kr
Hallberg, Klas ; Kristensson, Per : I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bokliv Hallberg, Klas ; Kristensson, Per I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
REA-pris240 kr
Helén Rigamonti : Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Bokliv Helén Rigamonti Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
REA-pris395 kr
Helén Rigamonti : Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Bokliv Helén Rigamonti Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan
Kundservice och AI:s roll i hållbara relationer. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 184 sidor, på svenska.
REA-pris370 kr
Feargal Quinn : Kunden är kung
Knorrens antikvariat Feargal Quinn Kunden är kung
Ekonomi och handelsteknik. Förlagsband, 2007, 167 sidor, mycket fint antikvariskt skick, 13,5 x 21 cm.
REA-pris165 kr
Svensson, Peter ; Östberg, Jacob : Marknadsföring, människor och interaktion
Bokliv Svensson, Peter ; Östberg, Jacob Marknadsföring, människor och interaktion
Marknadsföringens roll i samhället. Tredje reviderade upplagan, Studentlitteratur AB, häftad, 168 sidor, svenska.
REA-pris441 kr
Don Peppers : Enterprise one to one
Trollhättans Bok & media Don Peppers Enterprise one to one
Hårdband i normalt antikvariskt skick. Utgåvan är från 1999 och innehåller 347 sidor med mindre bruksslitage.
REA-pris75 kr
Trollhättans Bok & media Hallberg, Klas, Kristensson, Per I kundens skor att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Ekonomi och försäljning. Volante, uppl. 1, 2020. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris90 kr

Senast besökta