Politik | Samhälle

8 böcker

Visar 1 - 8 av 8 böcker

Böcker om Kundorientering

Layout:
Helena Frisk : Design Thinking och konsten att bemästra hajar : en steg för steg-guide för att lösa problem med kreativitet och handlingskraft
Bokliv Helena Frisk Design Thinking och konsten att bemästra hajar : en steg för steg-guide för att lösa problem med kreativitet och handlingskraft
Design Thinking för problemlösning. Häftad utgåva från Creosa, 276 sidor. Vinnare av Årets projektledarbok 2024.
REA-pris531 kr
Hallberg, Klas ; Kristensson, Per : I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bokliv Hallberg, Klas ; Kristensson, Per I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Bok om kundperspektiv och värdeskapande. Utgiven av Volante, format: förlagsband, omfattning: 183 sidor, språk: svenska.
REA-pris240 kr
Helén Rigamonti : Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Bokliv Helén Rigamonti Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
REA-pris395 kr
Holmlid, Stefan ; Wetter-Edman, Katarina : Tjänstedesign : principer och praktiker
Bokliv Holmlid, Stefan ; Wetter-Edman, Katarina Tjänstedesign : principer och praktiker
Tjänstedesignens principer och metoder. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 253 sidor, på svenska.
REA-pris470 kr
Per Skålén : Service logic
Bokliv Per Skålén Service logic
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
REA-pris414 kr
Per Skålén : Tjänstelogik
Bokliv Per Skålén Tjänstelogik
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
REA-pris414 kr
Trollhättans Bok & media Hallberg, Klas, Kristensson, Per I kundens skor att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Ekonomi och försäljning. Volante, uppl. 1, 2020. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris90 kr
Kjellin, Anna; Klemets, Marie : Mozaik-metoden - att styra processorienterade organisationer
Trollhättans Bok & media Kjellin, Anna; Klemets, Marie Mozaik-metoden - att styra processorienterade organisationer
Hårdband i fint antikvariskt skick. Utgiven av Liber Idéförlag, uppl. 1:1, 2004, 122 sidor.
REA-pris110 kr

Senast besökta