Ekonomi | Näringsliv

11 böcker

Visar 1 - 11 av 11 böcker

Böcker om Mat och dryck

Layout:
Elin Unnes : Paris för foodisar
Bokliv Elin Unnes Paris för foodisar
Häftad guide till Paris med fokus på matupplevelser. Upptäck dolda restauranger och lokala delikatesser i stadens mest livliga områden.
REA-pris200 kr
Di Luca, Fernando ; Jersild, Mattias ; Myllymäki, Tommy : Olivolja : Från skörd till middagsbord
Bokliv Di Luca, Fernando ; Jersild, Mattias ; Myllymäki, Tommy Olivolja : Från skörd till middagsbord
Medelhavsmatens hälsoeffekter. Förlagsband, 192 sidor, Max Ström. Innehåller 35 recept med olivolja som huvudingrediens.
REA-pris239 kr
Mossberg, Lena ; Gustafsson, Inga-Britt ; Jonsäll, Anette ; Öström, Åsa ; Swahn, Johan : Sensorik och marknadsföring
Bokliv Mossberg, Lena ; Gustafsson, Inga-Britt ; Jonsäll, Anette ; Öström, Åsa ; Swahn, Johan Sensorik och marknadsföring
Sensorik och marknadsföring ger insikter om hur sinnen påverkar konsumtion. Utgiven av Studentlitteratur, häftad, 261 sidor, 2014 års marknadsföringsbok.
REA-pris455 kr
Patrik Leje : Dalarna : mat & dryck året runt
Bokliv Patrik Leje Dalarna : mat & dryck året runt
Dalarna i fokus: en inspirerande kokbok med 301 sidor. Förlagsband, utgiven av Stevali. Utforska lokala restauranger och recept.
REA-pris418 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Annica Carlsson Bergdahl Sivan och hennes ostar
Sivan, fjärde generationens osthandlare, i pappband. Utgiven av Carlsson, 109 sidor, illustrerad, 21 cm.
REA-pris378 kr
Trollhättans Bok & media Ridderheimsrapporten - Hur vi handlar, lagar och äter i framtiden
Ekonomi och samhällsvetenskap. Atria Scandinavia, uppl. 1, 2015. Häftat band, normalt antikvariskt skick, några större hundöron/veck i inlagan.
REA-pris90 kr
Trollhättans Bok & media Ridderheimsrapporten - Hur vi handlar, lagar och äter i framtiden
Ekonomi och hållbar utveckling. Atria Scandinavia, 2015, häftat band, normalt antikvariskt skick, 130 sidor, mindre bruksslitage.
REA-pris90 kr
Martin Gelin : New York för foodisar
Bokliv Martin Gelin New York för foodisar
Personlig guide till New Yorks bästa matupplevelser. Häftad utgåva från Natur & Kultur, 207 sidor, i gott skick.
REA-pris201 kr
Mats Urde : The brand matrix : corporate brand leadershio starts from the inside
Bokliv Mats Urde The brand matrix : corporate brand leadershio starts from the inside
Bok om företagsidentitet och varumärkesstrategi. Utgiven av Brandur publishing, förlagsband. Innehåller praktiska insikter och exempel från framgångsrika företag.
REA-pris588 kr
Jonas Cramby : Tokyo för foodisar
Bokliv Jonas Cramby Tokyo för foodisar
Guide till Tokyos matupplevelser. Häftad utgåva från Natur & Kultur, 173 sidor, på svenska. Upptäck stadens dolda kulinariska skatter.
REA-pris200 kr
Alisa Larsen : London för foodisar
Bokliv Alisa Larsen London för foodisar
Londons matkultur och publiv utforskas i denna häftade utgåva från Natur & Kultur. Innehåller 175 sidor med insikter och tips för matälskare.
REA-pris199 kr

Senast besökta