Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Bokliv
12 böcker
Visar 1 - 12 av 12 böcker
Advertising
Alcoholic beverages
Alkoholdrycker
Behavior modification
Beslutsfattande
Beteendemodifikation
Bokliv
Choice (psychology)
Consumer behavior
Consumer behaviour
Consumer satisfaction
Consumption
Consumption (economics)
Customer loyality programs
Customer relations
Customer services
Data processing
Databehandling
Decision making
Demokrati
Digitala medier
Digitalisering
Economics—psychological aspects
Ekonomi - finansväsen - näringsliv - management
Ekonomisk psykologi
Framgångsrikt företagande
Företagsadministration
Företagsekonomi
Information society
Informationssamhället
Informationsteknik
Konsumentpsykologi
Konsumtion
Kulturella institutioner och praktik
Kundlojalitet
Kundnöjdhet
Kundorientering
Kundrelationer
Kundservice
Ledning - arbetsledning
Lojalitet
Loyalty
Marketing
Marknadsföring
Organisationer
Publicité.
Reklam
Reklamkampanjer och strategi
Ritualer
Success in business
Tjänster
Upplevelseindustri
Utbildning
Utbildningens teori och filosofi
Val (psykologi)
Vin
Webbdesign
Customer
Ethnography
Information
Kapitalism
Rituals
Value creation
Övervakning
Böcker om Consumer behavior
Layout:

Bokliv
Daniel Ewerman
Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
REA-pris250 kr

Bokliv
Luigi Servadio
Customer rituals : ethnographic explorations of wine rituals with families and friends
Doktorsavhandling i företagsekonomi, utgiven av Stockholm University. Häftad, 262 sidor. Fokuserar på kundvärdeskapande genom ritualer inom vin.
Doktorsavhandling i företagsekonomi, utgiven av Stockholm University. Häftad, 262 sidor. Fokuserar på kundvärdeskapande genom ritualer inom vin.
REA-pris200 kr

Bokliv
Helén Rigamonti
Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
Kundupplevelsehantering i svenska förhållanden. Häftad, 216 sidor, utgiven av Studentlitteratur AB. Praktisk guide för systematiskt CX-arbete.
REA-pris395 kr

Bokliv
Janson, Arvid; Laninge, Niklas
Digitala beteenden : en verktygslåda för kundfokuserad design
Digitala beteenden utforskar hur design påverkar kunders beslut. Utgiven av Natur & Kultur, 168 sidor, förlagsband.
Digitala beteenden utforskar hur design påverkar kunders beslut. Utgiven av Natur & Kultur, 168 sidor, förlagsband.
REA-pris242 kr

Bokliv
Ekström, Karin M.; Ottosson, Mikael; Parment, Anders
Consumer behavior
Bok om konsumentbeteende med fokus på psykologi och kultur. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 310 sidor, engelska.
Bok om konsumentbeteende med fokus på psykologi och kultur. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 310 sidor, engelska.
REA-pris497 kr

Bokliv
Mossberg, Lena ; Nilsson Lindström, Kristina
Att skapa upplevelser
Bok om upplevelser i ekonomi och marknadsföring. Häftad, utgiven av Studentlitteratur AB, 236 sidor. Ny upplaga med exempel och kapitel om hållbarhet.
Bok om upplevelser i ekonomi och marknadsföring. Häftad, utgiven av Studentlitteratur AB, 236 sidor. Ny upplaga med exempel och kapitel om hållbarhet.
REA-pris432 kr

Bokliv
Boström, Margareta; Sundström, Malin
Lojalitet på riktigt
Lojalitet i näringslivet. Utgiven av Studentlitteratur AB. Danskt band. 200 sidor. Reflektion och verktyg för att förstå lojalitet.
Lojalitet i näringslivet. Utgiven av Studentlitteratur AB. Danskt band. 200 sidor. Reflektion och verktyg för att förstå lojalitet.
REA-pris418 kr

Bokliv
Shoshana Zuboff
Övervakningskapitalismen
Övervakningskapitalismens påverkan på samhället. Utgåva från Ordfront förlag, danskt band, 731 sidor, svensk översättning.
Övervakningskapitalismens påverkan på samhället. Utgåva från Ordfront förlag, danskt band, 731 sidor, svensk översättning.
REA-pris182 kr
Bokliv
Karin M.; Ottosson, Mikael; Parment, Anders Ekström
Konsumentbeteende
Häftad bok om konsumentbeteende med fokus på psykologi och kultur. Innehåller hållbarhetsperspektiv och insikter för företag och organisationer. 300 sidor.
Häftad bok om konsumentbeteende med fokus på psykologi och kultur. Innehåller hållbarhetsperspektiv och insikter för företag och organisationer. 300 sidor.
REA-pris499 kr
Bokliv
Derek Thompson
Hit Makers
En insiktsfull analys av vad som skapar framgång i populärkultur, med fokus på ekonomi och psykologi bakom fenomenen som fängslar oss. Pocketutgåvan erbjuder 320 sidor av tankeväckande innehåll.
En insiktsfull analys av vad som skapar framgång i populärkultur, med fokus på ekonomi och psykologi bakom fenomenen som fängslar oss. Pocketutgåvan erbjuder 320 sidor av tankeväckande innehåll.
REA-pris215 kr

Bokliv
Cass R Sunstein
Nudge
Ekonomi och konsumentbeteende. Pocketutgåva från Penguin Books Ltd. Ny, uppdaterad utgåva med 366 sidor.
Ekonomi och konsumentbeteende. Pocketutgåva från Penguin Books Ltd. Ny, uppdaterad utgåva med 366 sidor.
REA-pris176 kr
Bokliv
Tim Wu
The Attention Merchants
En insiktsfull analys av hur uppmärksamhet har blivit en handelsvara, med fokus på reklamens utveckling och dess påverkan på samhället. Pocketutgåva, 416 sidor.
En insiktsfull analys av hur uppmärksamhet har blivit en handelsvara, med fokus på reklamens utveckling och dess påverkan på samhället. Pocketutgåva, 416 sidor.
REA-pris230 kr
Filter (0)
