Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Bokliv
8 böcker
Visar 1 - 8 av 8 böcker
Bokliv
Consumer behavior
Consumer satisfaction
Customer services
Ekonomi - finansväsen - näringsliv - management
Företagsadministration
Företagsekonomi
Företagsutveckling
Försäljningsorganisation och marknadsföring
Försäljningsteknik
Handel
Konsumentpsykologi
Kundnöjdhet
Kundorientering
Kundservice
Ledning - arbetsledning
Management och företagsledning
Management: försäljning och marknadsföring
Marketing
Marknadsföring
Marknadsföringslagstiftning
Organisationer
Service industries
Service management
Teknik - ingenjörsvetenskap - lantbruk - industri
Tjänstedesign
Tjänsteföretag
Tjänster
Upplevelseindustri
Arbetsledning
Tjänsteföretag
Tjänsteförsäljning
Böcker om Tjänster
Layout:

Bokliv
Axelsson, Björn ; Agndal, Henrik
Professionell marknadsföring
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
Grundläggande bok om marknadsföring med aktuella perspektiv. Utgiven av Studentlitteratur AB, pappband, 608 sidor, svenska.
REA-pris551 kr

Bokliv
Christian Grönroos
Tjänstefiering
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
Bok om tjänstefiering och kundfokus. Utgiven av Volante. Förlagsband, 213 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris273 kr

Bokliv
Daniel Ewerman
Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
Kundupplevelse och strategi för framgång. Utgåva från Volante, förlagsband, 168 sidor.
REA-pris250 kr

Bokliv
Stefan Ekberg
444 smarta tips för dig som säljer tjänster
Praktisk guide inom försäljning och tjänsteföretag. Utgiven av Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, storpocket, 256 sidor.
Praktisk guide inom försäljning och tjänsteföretag. Utgiven av Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, storpocket, 256 sidor.
REA-pris350 kr

Bokliv
Holmlid, Stefan ; Wetter-Edman, Katarina
Tjänstedesign : principer och praktiker
Tjänstedesignens principer och metoder. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 253 sidor, på svenska.
Tjänstedesignens principer och metoder. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 253 sidor, på svenska.
REA-pris470 kr

Bokliv
Mossberg, Lena ; Nilsson Lindström, Kristina
Att skapa upplevelser
Bok om upplevelser i ekonomi och marknadsföring. Häftad, utgiven av Studentlitteratur AB, 236 sidor. Ny upplaga med exempel och kapitel om hållbarhet.
Bok om upplevelser i ekonomi och marknadsföring. Häftad, utgiven av Studentlitteratur AB, 236 sidor. Ny upplaga med exempel och kapitel om hållbarhet.
REA-pris432 kr

Bokliv
Per Skålén
Service logic
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
Bok om service logic och värdeskapande. Utgiven av Studentlitteratur AB, häftad, 148 sidor, på engelska.
REA-pris414 kr

Bokliv
Per Skålén
Tjänstelogik
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
Tjänstelogikens centrala byggstenar och värdeskapande i komplexa tjänstesystem. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 138 sidor.
REA-pris414 kr
Filter (0)
