Filter

kr
-
kr

Ekonomi | Näringsliv

35 böcker

Visar 1 - 12 av 35 böcker

Böcker om Varumärken

Layout:
Bokliv Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr
Karin Winroth : Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Bokliv Karin Winroth Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Boken handlar om varumärken och affärer. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 159 sidor.
REA-pris216 kr
Loid, David ; Schreiter, Carl : Power, seduction och skill
Bokliv Loid, David ; Schreiter, Carl Power, seduction och skill
Boken handlar om varumärkesmodeller och deras påverkan. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 179 sidor.
REA-pris302 kr
Anders Sjöman : History marketing
Bokliv Anders Sjöman History marketing
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
REA-pris238 kr
Melin, Bo ; Falonius, Tommy : Konsten att sälja sin själ
Bokliv Melin, Bo ; Falonius, Tommy Konsten att sälja sin själ
Praktisk handbok om företagsidentitet och varumärkesutveckling. Utgiven av Vulkan, pocketutgåva, 124 sidor.
REA-pris248 kr
Bexelius, Kristina ; Lanneberg, Pia : Human up! : en bok om hur du bygger mänskliga varumärken och arbetsplatser
Bokliv Bexelius, Kristina ; Lanneberg, Pia Human up! : en bok om hur du bygger mänskliga varumärken och arbetsplatser
Bygg ett starkt mänskligt varumärke och skapa attraktiva arbetsplatser med konkreta verktyg och insikter. Häftad utgåva från Liber, 141 sidor.
REA-pris364 kr
Samuelsen, Bendik Meling ; Peretz, Adrian ; Olsen, Lars Erling : Merkevareledelse
Bokliv Samuelsen, Bendik Meling ; Peretz, Adrian ; Olsen, Lars Erling Merkevareledelse
Bok om ekonomi och näringsliv. Utgiven av Cappelen Damm, 708 sidor, flexband. Innehåller praktiska verktyg och modeller för effektivt varumärkesbyggande.
REA-pris1 145 kr
Naomi Klein : No logo
Mingus bok- och skivbutik Naomi Klein No logo
Ny upplaga om marknadsföring och motstånd. Pocket, 601 sidor, Ordfront, 2015. Fint antikvariskt skick.
REA-pris100 kr
Raoul Galli : Varumärkenas fält : produktion av erkännande i Stockholms reklamvärld
Bokliv Raoul Galli Varumärkenas fält : produktion av erkännande i Stockholms reklamvärld
Studie av erkännande i Stockholms reklamvärld. Häftad utgåva från Stockholm University, 353 sidor, svenska.
REA-pris196 kr
Mathias Björk : Gant
Knorrens antikvariat Mathias Björk Gant
Företagshistoria om Gant. Ekerlid 2008. Häftad. Fint antikvariskt skick. Rikt illustrerad, 299 s, 17,5 x 24 cm.
REA-pris120 kr
Erik Modig : Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Bokliv Erik Modig Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Kommunikation och marknadsföring. Häftad utgåva från Rheologica Publishing, 192 sidor, på svenska. Inga synliga skador.
REA-pris224 kr
Hans Luthman : Innovationsresan
Bokliv Hans Luthman Innovationsresan
Bok om innovationsprocessen i trettiosex steg. Utgiven av Gidlunds förlag i danskt band. 124 sidor, svenskt språk.
REA-pris194 kr

Senast besökta