Ekonomi | Näringsliv

6 böcker

Visar 1 - 6 av 6 böcker

Böcker om New products

Layout:
Schütte, Simon ; Mohd Lokman, Anitawati ; Coleman, Shirley ; Marco Almagro, Lluis : Unlocking emotions in design
Bokliv Schütte, Simon ; Mohd Lokman, Anitawati ; Coleman, Shirley ; Marco Almagro, Lluis Unlocking emotions in design
Kansei Engineering och dess emotionella designmetodik. Häftad utgåva från BoD, 220 sidor, engelska.
REA-pris198 kr
Ulrich, Karl ; Eppinger, Steven : Produktutveckling : konstruktion och design
Bokliv Ulrich, Karl ; Eppinger, Steven Produktutveckling : konstruktion och design
Produktutveckling med fokus på konstruktion och design. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 524 sidor på svenska.
REA-pris572 kr
Hans Granbom : Utveckla tekniska produkter
Bokliv Hans Granbom Utveckla tekniska produkter
Praktisk guide för teknisk produktutveckling. Häftad utgåva från PD2YOU, 150 sidor, svensk text. Innehåller användbara mallar för projektledning.
REA-pris318 kr
Kotler, Philip ; Fernando Trias de Bes : Lateral marknadsföring
Knorrens antikvariat Kotler, Philip ; Fernando Trias de Bes Lateral marknadsföring
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, mycket fint antikvariskt skick. Skyddsomslag i normalt antikvariskt skick. Utgiven 2003, 196 sidor.
REA-pris145 kr
Kotler, Philip ; Fernando Trias de Bes : Lateral marknadsföring
Knorrens antikvariat Kotler, Philip ; Fernando Trias de Bes Lateral marknadsföring
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick med skyddsomslag. Utgåvan är från 2003 och omfattar 196 sidor.
REA-pris145 kr
Hans Johannesson : Produktutveckling
Knorrens antikvariat Hans Johannesson Produktutveckling
Ekonomi och teknik i produktutveckling. Förlagsband, normalt antikvariskt skick, 624 sidor, illustrerad, 2004. Lätta bruksspår, något solkiga bladkanter.
REA-pris150 kr

Senast besökta