Ekonomi | Näringsliv

19 böcker

Visar 1 - 12 av 19 böcker

Böcker om Trademarks

Layout:
Bokliv Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr
Loid, David ; Schreiter, Carl : Power, seduction och skill
Bokliv Loid, David ; Schreiter, Carl Power, seduction och skill
Boken handlar om varumärkesmodeller och deras påverkan. Utgiven av Ekerlids, danskt band, 179 sidor.
REA-pris302 kr
Anders Sjöman : History marketing
Bokliv Anders Sjöman History marketing
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
REA-pris238 kr
Melin, Bo ; Falonius, Tommy : Konsten att sälja sin själ
Bokliv Melin, Bo ; Falonius, Tommy Konsten att sälja sin själ
Praktisk handbok om företagsidentitet och varumärkesutveckling. Utgiven av Vulkan, pocketutgåva, 124 sidor.
REA-pris248 kr
Bexelius, Kristina ; Lanneberg, Pia : Human up! : en bok om hur du bygger mänskliga varumärken och arbetsplatser
Bokliv Bexelius, Kristina ; Lanneberg, Pia Human up! : en bok om hur du bygger mänskliga varumärken och arbetsplatser
Bygg ett starkt mänskligt varumärke och skapa attraktiva arbetsplatser med konkreta verktyg och insikter. Häftad utgåva från Liber, 141 sidor.
REA-pris364 kr
Erik Modig : Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Bokliv Erik Modig Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Kommunikation och marknadsföring. Häftad utgåva från Rheologica Publishing, 192 sidor, på svenska. Inga synliga skador.
REA-pris224 kr
Larsson, Mats; Lönnborg, Mikael; Winroth, Karin : Entreprenörskap och varumärken
Bokliv Larsson, Mats; Lönnborg, Mikael; Winroth, Karin Entreprenörskap och varumärken
Bok om ekonomi och näringsliv. Utgiven av Gidlunds förlag. Förlagsband, 317 sidor.
REA-pris192 kr
Per Frykman : Let's talk about reputation
Bokliv Per Frykman Let's talk about reputation
Ekonomi och ledarskap. Häftad utgåva från Per Frykman, 224 sidor, på engelska.
REA-pris271 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Brand 2017 / 1
Tidskrift om ekonomi och försäljningsorganisation. Utgiven av Brand, format 4:o (upp till cirka 210x297 mm).
REA-pris50 kr
Bokliv Pia Anderson Bygg det goda varumärket : så blir kunden er bästa säljare
Handbok om varumärkesbyggande och hållbarhet. Utgiven av Roos & Tegner, flexband, 259 sidor. Stödjer affärsutveckling och CSR.
REA-pris269 kr
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och näringsliv. Ekerlid, 2001, 172 sidor. Hårdband. Normalt antikvariskt skick med skyddsomslag i liknande skick.
REA-pris110 kr
Trollhättans Bok & media Emma Dennisdotter Storytelling ett effektivt marknadsföringsgrepp
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 1, 2008, 109 s. Mindre bruksslitage, lätt vågig inlaga.
REA-pris175 kr

Senast besökta