Ekonomi | Näringsliv

5 böcker

Visar 1 - 5 av 5 böcker

Böcker om Corporate image

Layout:
Anders Sjöman : History marketing
Bokliv Anders Sjöman History marketing
Bok om history marketing som strategisk tillgång. Utgiven av Förlaget Näringslivshistoria. Danskt band, 197 s. Språk: Svenska.
REA-pris238 kr
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och näringsliv. Ekerlid, 2001, 172 sidor. Hårdband. Normalt antikvariskt skick med skyddsomslag i liknande skick.
REA-pris110 kr
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och reklam i fokus. Ekerlid, 2001, hårdband, fint antikvariskt skick, med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris160 kr
Tomas Jansson : Promotional Products - strategies and effects
Trollhättans Bok & media Tomas Jansson Promotional Products - strategies and effects
Ekonomi och reklam i fokus. Hårdband, normalt antikvariskt skick, New Wave Group, 1:a uppl. 2004, 320 s. Mindre bruksslitage.
REA-pris200 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Ove Brandes Marknadsledarskap
Ekonomi och marknadsledarskap. Förlagsband, 173 sidor, utgiven av Liber. Diagrams och tabeller inkluderade.
REA-pris178 kr

Senast besökta