Ekonomi | Näringsliv

4 böcker

Visar 1 - 4 av 4 böcker

Böcker om Brand names

Layout:
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och näringsliv. Ekerlid, 2001, 172 sidor. Hårdband. Normalt antikvariskt skick med skyddsomslag i liknande skick.
REA-pris110 kr
Trollhättans Bok & media Emma Dennisdotter Storytelling ett effektivt marknadsföringsgrepp
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 1, 2008, 109 s. Mindre bruksslitage, lätt vågig inlaga.
REA-pris175 kr
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och reklam i fokus. Ekerlid, 2001, hårdband, fint antikvariskt skick, med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris160 kr
Thorsten Sandberg : Svenska varumärken i hus och hem
Knorrens antikvariat Thorsten Sandberg Svenska varumärken i hus och hem
Historiska media om svenska varumärken. Hårdband, mycket fint antikvariskt skick, rikt illustrerad. Utgiven 2009, 190 sidor.
REA-pris75 kr

Senast besökta