Ekonomi | Näringsliv

6 böcker

Visar 1 - 6 av 6 böcker

Böcker om Public relations

Layout:
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och näringsliv. Ekerlid, 2001, 172 sidor. Hårdband. Normalt antikvariskt skick med skyddsomslag i liknande skick.
REA-pris110 kr
Trollhättans Bok & media Stora PR-boken
PR och mediehantering. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Första upplagan, 320 sidor, mindre bruksslitage.
REA-pris90 kr
Larsåke Larsson : Tillämpad kommunikationsvetenskap
Knorrens antikvariat Larsåke Larsson Tillämpad kommunikationsvetenskap
Studentlitteratur, uppl. 4:2, 2014. Häftat band, 374 sidor, mycket fint antikvariskt skick. Ämnen: ekonomi, näringsliv, informations- och kommunikationsfrågor.
REA-pris220 kr
Larsåke Larsson : Tillämpad kommunikationsvetenskap
Knorrens antikvariat Larsåke Larsson Tillämpad kommunikationsvetenskap
Studentlitteratur om ekonomi och kommunikation. Häftat band, 1997, 260 sidor. Normalt antikvariskt skick, pärmen sliten men inlagan fin.
REA-pris70 kr
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och reklam i fokus. Ekerlid, 2001, hårdband, fint antikvariskt skick, med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris160 kr
Peter Karaszi : Stora PR-boken
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Peter Karaszi Stora PR-boken
Pappband. Fint antikvariskt skick. 320 sidor. Utgiven av Waymaker. Ämnen: Ekonomi, Marknadsföring, PR och Massmedia.
REA-pris248 kr

Senast besökta