Ekonomi | Näringsliv

24 böcker

Visar 1 - 12 av 24 böcker

Böcker om Reklam och pr

Layout:
Leif Runefelt : Den magiska spegeln
Bokliv Leif Runefelt Den magiska spegeln
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
REA-pris236 kr
Bo Bergström : Reklam
Bokliv Bo Bergström Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr
Carl Johan Wachtmeister : En PR-konsults bekännelser
Bokliv Carl Johan Wachtmeister En PR-konsults bekännelser
Dyk ner i strategisk kommunikation och PR. Danskt band, utgiven av Lava Förlag. Inga skador.
REA-pris250 kr
Holger Wästlund : Marknadsför dig på Youtube med 2 miljarder användare per månad
Bokliv Holger Wästlund Marknadsför dig på Youtube med 2 miljarder användare per månad
Bok om marknadsföring på Youtube med praktiska tips. Utgiven av Tipsförlaget, häftad, 125 sidor.
REA-pris160 kr
Håkan Bodman : Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Bokliv Håkan Bodman Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
REA-pris429 kr
Holger Wästlund : Så marknadsför du dig och din verksamhet i sociala medier - snabbt och lönsamt
Bokliv Holger Wästlund Så marknadsför du dig och din verksamhet i sociala medier - snabbt och lönsamt
Marknadsföring i sociala medier. Häftad utgåva från Tipsförlaget, 199 s. Boken ger konkreta råd och tips för effektiv marknadsföring.
REA-pris247 kr
Karin Wahlén : All PR är bra PR
Bokliv Karin Wahlén All PR är bra PR
Handbok om PR med insikter från branschen. Förlagsband, utgiven av Kaunitz-Olsson. Inga uppgifter om skick.
REA-pris228 kr
Johansson, Linda U. ; Helgesson, Niklas : B2B-boken : 7 steg till digital dominans
Bokliv Johansson, Linda U. ; Helgesson, Niklas B2B-boken : 7 steg till digital dominans
B2B-handel och digitalisering. Pappband, 350 sidor. Utgiven av Swedish Metaverse Center. Anpassa din verksamhet för att möta digital transformation.
REA-pris411 kr
Ryan Holiday : Trust me, im lying - confessions of a media manipulator
Bokliv Ryan Holiday Trust me, im lying - confessions of a media manipulator
Bok om ekonomi och samhälle. Häftad utgåva från Penguin Random House USA, 352 sidor. Relevant för förståelse av mediemanipulation.
REA-pris169 kr
Collins, Timothy; Cras, Kristoffer; Eriksson, Leif; LePrince, Hugo; Svensson, Martin : Tänk snabbt
Bokliv Collins, Timothy; Cras, Kristoffer; Eriksson, Leif; LePrince, Hugo; Svensson, Martin Tänk snabbt
Ekonomi och marknadsföring. Förlagsband från Mondial. Inga uppgifter om skick.
REA-pris209 kr
Calle Möller : En nöjesresa
Knorrens antikvariat Calle Möller En nöjesresa
Turism och ekonomi. Häftat band. Mycket fint antikvariskt skick. 328 sidor, 2018. Pärmen har lätt kantslitage.
REA-pris220 kr
Bo Bergström : Effektiv visuell kommunikation hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
Trollhättans Bok & media Bo Bergström Effektiv visuell kommunikation hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
Hårdband, normalt antikvariskt skick. Carlsson, uppl. 4, 2003, 303 s. Mindre bruksslitage. Ämnesord: Ekonomi, Reklamens utformning, Data & IT.
REA-pris120 kr

Senast besökta