Ekonomi | Näringsliv

18 böcker

Visar 1 - 12 av 18 böcker

Böcker om Advertising

Layout:
Paddy Kelly : We can English
Bokliv Paddy Kelly We can English
Humoristisk betraktelse av svengelska. Häftad utgåva från LYS, 136 sidor, på svenska. En unik insikt i språk och reklam.
REA-pris186 kr
Lars A Boisen : Reklam
Bokliv Lars A Boisen Reklam
Häftad utgåva av en insiktsfull bok om reklamens påverkan och betydelse inom företagsekonomi. Utgiven av Ekerlids, 312 sidor på svenska.
REA-pris501 kr
Leif Runefelt : Den magiska spegeln
Bokliv Leif Runefelt Den magiska spegeln
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
REA-pris236 kr
Bo Bergström : Reklam
Bokliv Bo Bergström Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr
Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara : Optimal marknadskommunikation
Bokliv Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara Optimal marknadskommunikation
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
REA-pris655 kr
Berman, Michael; Wahlgren, Michael : Bygg en pengamaskin
Bokliv Berman, Michael; Wahlgren, Michael Bygg en pengamaskin
Reviderad utgåva om Google AdWords. Förlag: Southside Stories. Bindning: Danskt band. Omfång: 126 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris244 kr
Bo Bergström : Reklam, strategiskt och kreativt
Knorrens antikvariat Bo Bergström Reklam, strategiskt och kreativt
Reklam och PR i ekonomisk kontext. Häftad, mycket fint antikvariskt skick. Carlsson, 2014. 239 s. Rikt illustrerad.
REA-pris245 kr
Krister Maxe : V.I.N.S.T
Bokliv Krister Maxe V.I.N.S.T
Praktisk guide för att öka intäkter genom effektiv skrivning. Utgiven av Soderpalm Publishing, 192 sidor, pappband.
REA-pris328 kr
Per Robert Öhlin : Oreklam
Bokliv Per Robert Öhlin Oreklam
Reklam och PR: Danskt band, 256 sidor, utgiven av The brainy bug. Innehåller insikter om effektiv reklamstrategi.
REA-pris286 kr
Rune Rennemark Conny Gustafsson : Säljande reklam
Knorrens antikvariat Rune Rennemark Conny Gustafsson Säljande reklam
Ekonomi och reklam. Förlagsband, 2002, 205 sidor, illustrerad, fint antikvariskt skick.
REA-pris125 kr
Bo Bergström : Effektiv visuell kommunikation hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
Trollhättans Bok & media Bo Bergström Effektiv visuell kommunikation hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
Hårdband, normalt antikvariskt skick. Carlsson, uppl. 4, 2003, 303 s. Mindre bruksslitage. Ämnesord: Ekonomi, Reklamens utformning, Data & IT.
REA-pris120 kr
Trollhättans Bok & media Emma Dennisdotter Storytelling ett effektivt marknadsföringsgrepp
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 1, 2008, 109 s. Mindre bruksslitage, lätt vågig inlaga.
REA-pris175 kr

Senast besökta