Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Alla böcker
29 böcker
Visar 1 - 12 av 29 böcker
Advertising
Advertising agencies
Advertising copy
Advertising effectiveness
Antikviteter & design
Bild
Bild tolkning
Bo bergström.
Bokliv
Data & it
Ekonomi & näringsliv
Film
Form
Färg
Företagsekonomi
Företagsorganisation
Grafiska profiler
Kleynes antikvariat
Knorrens antikvariat
Konst & arkitektur
Kundtidningar
Layout
Ledning - arbetsledning
Management: försäljning och marknadsföring
Marketing
Mass media
Masskommunikation
Mode
Mässor
Reklam och pr
Reklambyråer
Reklamkampanjer och strategi
Reklamkontroll
Reklamtexter
Sponsring
Särskilda företag
Trollhättans bok & media
Varumärken
Visual communication
Visuell kommunikation
Arbetsledning
Copywriter
Copywriting
Försäljning
Marknadsföring
Reklam
Skrivande
Varumärken
Böcker om Reklamkampanjer och strategi
Layout:

Bokliv
Mattias Åkerberg
Copyboken : gör läsare till kunder, förvandla ord till pengar
Bok om copywriting och marknadsföring. Häftad utgåva från Please Copy Me, 362 sidor, rikligt illustrerad.
Bok om copywriting och marknadsföring. Häftad utgåva från Please Copy Me, 362 sidor, rikligt illustrerad.
REA-pris447 kr

Kleynes Antikvariat
Bergström Bo
Effektiv visuell kommunikation
Rikt illustrerad bok om visuell kommunikation. Utgiven 2006 av Carlssons i kartonnage. Mycket fint antikvariskt skick.
Rikt illustrerad bok om visuell kommunikation. Utgiven 2006 av Carlssons i kartonnage. Mycket fint antikvariskt skick.
REA-pris150 kr

Trollhättans Bok & media
Bo Bergström
Effektiv visuell kommunikation hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
Hårdband, normalt antikvariskt skick. Carlsson, uppl. 4, 2003, 303 s. Mindre bruksslitage. Ämnesord: Ekonomi, Reklamens utformning, Data & IT.
Hårdband, normalt antikvariskt skick. Carlsson, uppl. 4, 2003, 303 s. Mindre bruksslitage. Ämnesord: Ekonomi, Reklamens utformning, Data & IT.
REA-pris120 kr

Bokliv
Bo Bergström
Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr

Knorrens antikvariat
Bo Bergström
Reklam, strategiskt och kreativt
Reklam och PR i ekonomisk kontext. Häftad, mycket fint antikvariskt skick. Carlsson, 2014. 239 s. Rikt illustrerad.
Reklam och PR i ekonomisk kontext. Häftad, mycket fint antikvariskt skick. Carlsson, 2014. 239 s. Rikt illustrerad.
REA-pris245 kr
Trollhättans Bok & media
Black,Misha
Exhibition Design
Bok om ekonomi och design. Hårdband, något sämre antikvariskt skick, skav på pärm, blyertsmarkeringar i inlagan. Förlag: The Architectural Press.
Bok om ekonomi och design. Hårdband, något sämre antikvariskt skick, skav på pärm, blyertsmarkeringar i inlagan. Förlag: The Architectural Press.
REA-pris175 kr

Knorrens antikvariat
Bo Bergström
Effektiv visuell kommunikation
Rikt illustrerad bok om reklamens utformning. Hårdband, fint antikvariskt skick. Carlssons, 2001, 315 s, 19 x 26,5 cm.
Rikt illustrerad bok om reklamens utformning. Hårdband, fint antikvariskt skick. Carlssons, 2001, 315 s, 19 x 26,5 cm.
REA-pris60 kr

Bokliv
Håkan Bodman
Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
REA-pris429 kr

Bokliv
Collins, Timothy; Cras, Kristoffer; Eriksson, Leif; LePrince, Hugo; Svensson, Martin
Tänk snabbt
Ekonomi och marknadsföring. Förlagsband från Mondial. Inga uppgifter om skick.
Ekonomi och marknadsföring. Förlagsband från Mondial. Inga uppgifter om skick.
REA-pris209 kr

Knorrens antikvariat
Rune Rennemark Conny Gustafsson
Säljande reklam
Ekonomi och reklam. Förlagsband, 2002, 205 sidor, illustrerad, fint antikvariskt skick.
Ekonomi och reklam. Förlagsband, 2002, 205 sidor, illustrerad, fint antikvariskt skick.
REA-pris125 kr

Knorrens antikvariat
Robin Dafnäs
10 grafiska profiler inom svenskt mode
Ekonomi och marknadsföring inom svenskt mode. Häftat band, mycket fint antikvariskt skick. Arvinius, 2008, 67 s., illustrerad.
Ekonomi och marknadsföring inom svenskt mode. Häftat band, mycket fint antikvariskt skick. Arvinius, 2008, 67 s., illustrerad.
REA-pris175 kr

Bokliv
Caroline Dahlberg
Picturing the public : advertising self-regulation in Sweden and the UK
Studie av reklamens självreglering i Sverige och Storbritannien. Häftad utgåva från Stockholm University, 258 sidor, på engelska.
Studie av reklamens självreglering i Sverige och Storbritannien. Häftad utgåva från Stockholm University, 258 sidor, på engelska.
REA-pris227 kr
Filter (0)
