Huvudmeny

Alla böcker

29 böcker

Visar 1 - 12 av 29 böcker

Böcker om Reklamkampanjer och strategi

Layout:
Mattias Åkerberg : Copyboken : gör läsare till kunder, förvandla ord till pengar
Bokliv Mattias Åkerberg Copyboken : gör läsare till kunder, förvandla ord till pengar
Bok om copywriting och marknadsföring. Häftad utgåva från Please Copy Me, 362 sidor, rikligt illustrerad.
REA-pris447 kr
Bergström Bo : Effektiv visuell kommunikation
Kleynes Antikvariat Bergström Bo Effektiv visuell kommunikation
Rikt illustrerad bok om visuell kommunikation. Utgiven 2006 av Carlssons i kartonnage. Mycket fint antikvariskt skick.
REA-pris150 kr
Bo Bergström : Effektiv visuell kommunikation hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
Trollhättans Bok & media Bo Bergström Effektiv visuell kommunikation hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
Hårdband, normalt antikvariskt skick. Carlsson, uppl. 4, 2003, 303 s. Mindre bruksslitage. Ämnesord: Ekonomi, Reklamens utformning, Data & IT.
REA-pris120 kr
Bo Bergström : Reklam
Bokliv Bo Bergström Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr
Bo Bergström : Reklam, strategiskt och kreativt
Knorrens antikvariat Bo Bergström Reklam, strategiskt och kreativt
Reklam och PR i ekonomisk kontext. Häftad, mycket fint antikvariskt skick. Carlsson, 2014. 239 s. Rikt illustrerad.
REA-pris245 kr
Trollhättans Bok & media Black,Misha Exhibition Design
Bok om ekonomi och design. Hårdband, något sämre antikvariskt skick, skav på pärm, blyertsmarkeringar i inlagan. Förlag: The Architectural Press.
REA-pris175 kr
Bo Bergström : Effektiv visuell kommunikation
Knorrens antikvariat Bo Bergström Effektiv visuell kommunikation
Rikt illustrerad bok om reklamens utformning. Hårdband, fint antikvariskt skick. Carlssons, 2001, 315 s, 19 x 26,5 cm.
REA-pris60 kr
Håkan Bodman : Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Bokliv Håkan Bodman Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
REA-pris429 kr
Collins, Timothy; Cras, Kristoffer; Eriksson, Leif; LePrince, Hugo; Svensson, Martin : Tänk snabbt
Bokliv Collins, Timothy; Cras, Kristoffer; Eriksson, Leif; LePrince, Hugo; Svensson, Martin Tänk snabbt
Ekonomi och marknadsföring. Förlagsband från Mondial. Inga uppgifter om skick.
REA-pris209 kr
Rune Rennemark Conny Gustafsson : Säljande reklam
Knorrens antikvariat Rune Rennemark Conny Gustafsson Säljande reklam
Ekonomi och reklam. Förlagsband, 2002, 205 sidor, illustrerad, fint antikvariskt skick.
REA-pris125 kr
Robin Dafnäs : 10 grafiska profiler inom svenskt mode
Knorrens antikvariat Robin Dafnäs 10 grafiska profiler inom svenskt mode
Ekonomi och marknadsföring inom svenskt mode. Häftat band, mycket fint antikvariskt skick. Arvinius, 2008, 67 s., illustrerad.
REA-pris175 kr
Caroline Dahlberg : Picturing the public : advertising self-regulation in Sweden and the UK
Bokliv Caroline Dahlberg Picturing the public : advertising self-regulation in Sweden and the UK
Studie av reklamens självreglering i Sverige och Storbritannien. Häftad utgåva från Stockholm University, 258 sidor, på engelska.
REA-pris227 kr

Senast besökta