Huvudmeny

De senaste nya böckerna

15 böcker

Visar 1 - 12 av 15 böcker

Böcker om Advertising

Layout:
Lars A Boisen : Reklam
Bokliv Lars A Boisen Reklam
Häftad utgåva av en insiktsfull bok om reklamens påverkan och betydelse inom företagsekonomi. Utgiven av Ekerlids, 312 sidor på svenska.
REA-pris501 kr
Leif Runefelt : Den magiska spegeln
Bokliv Leif Runefelt Den magiska spegeln
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
REA-pris236 kr
Bo Bergström : Reklam
Bokliv Bo Bergström Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr
Andrew Potter : Rebel sell - how the counter culture became consumer culture
Bokliv Andrew Potter Rebel sell - how the counter culture became consumer culture
Statskunskap och politik. Utgiven av John Wiley And Sons Ltd. 376 sidor. Pocketformat.
REA-pris292 kr
Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara : Optimal marknadskommunikation
Bokliv Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara Optimal marknadskommunikation
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
REA-pris655 kr
Berman, Michael; Wahlgren, Michael : Bygg en pengamaskin
Bokliv Berman, Michael; Wahlgren, Michael Bygg en pengamaskin
Reviderad utgåva om Google AdWords. Förlag: Southside Stories. Bindning: Danskt band. Omfång: 126 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris244 kr
Eva-Maria Svensson : Medierna
Bokliv Eva-Maria Svensson Medierna
Yttrandefrihetens utmaningar i Sverige. Utgåva 2019, Makadam förlag, danskt band. 43 sidor, svenska.
REA-pris96 kr
Krister Maxe : V.I.N.S.T
Bokliv Krister Maxe V.I.N.S.T
Praktisk guide för att öka intäkter genom effektiv skrivning. Utgiven av Soderpalm Publishing, 192 sidor, pappband.
REA-pris328 kr
Fanni, Maryam; Sand, Monica : Vi kommer totalt dominera
Bokliv Fanni, Maryam; Sand, Monica Vi kommer totalt dominera
Häftad utgåva som analyserar utomhusreklamens påverkan på demokratin och offentliga rum, med insikter från flera författare och städer.
REA-pris165 kr
Nina Simon : Konsten att vara relevant
Bokliv Nina Simon Konsten att vara relevant
Kulturstudier som utforskar relevans inom konst och kultur. Häftad utgåva från Nätverkstan Kultur, 199 sidor.
REA-pris213 kr
Paddy Kelly : We can English
Bokliv Paddy Kelly We can English
Humoristisk betraktelse av svengelska. Häftad utgåva från LYS, 136 sidor, på svenska. En unik insikt i språk och reklam.
REA-pris186 kr
Per Robert Öhlin : Oreklam
Bokliv Per Robert Öhlin Oreklam
Reklam och PR: Danskt band, 256 sidor, utgiven av The brainy bug. Innehåller insikter om effektiv reklamstrategi.
REA-pris286 kr

Senast besökta