Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
De senaste nya böckerna
15 böcker
Visar 1 - 12 av 15 böcker
Advertising
Advertising - language
Advertising copy
Allmänna museer
Annonsering
Bokliv
Branding (marketing)
Classified advertising
Communication in marketing
Consumption
Consumption (economics)
Counterculture.
Democracy
Demokrati
Ekonomi - finansväsen - näringsliv - management
Engelska språket
English language
Freedom of speech
Företagsadministration
Företagsekonomi
Google (företag)
Gruppdynamik och social påverkan
Intercultural communication
Internet marketing
Kommunikation
Konsumtion
Kultur och kreativitet
Kulturella institutioner och praktik
Kulturmöten
Kultursociologi
Kvinnobilden
Marketing
Marketing communication
Marknadsföring
Marknadsföring via internet
Marknadskommunikation
Mass media
Massmedia
Museer
Museibesökare
Offentliga platser
Pressen
Public spaces
Reklam
Reklam och pr
Reklamkampanjer och strategi
Reklamspråk
Reklamtexter
Social interaktion
Vinst
Yttrandefrihet
The press
Översättningar
Böcker om Advertising
Layout:

Bokliv
Lars A Boisen
Reklam
Häftad utgåva av en insiktsfull bok om reklamens påverkan och betydelse inom företagsekonomi. Utgiven av Ekerlids, 312 sidor på svenska.
Häftad utgåva av en insiktsfull bok om reklamens påverkan och betydelse inom företagsekonomi. Utgiven av Ekerlids, 312 sidor på svenska.
REA-pris501 kr

Bokliv
Leif Runefelt
Den magiska spegeln
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
REA-pris236 kr

Bokliv
Bo Bergström
Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr

Bokliv
Andrew Potter
Rebel sell - how the counter culture became consumer culture
Statskunskap och politik. Utgiven av John Wiley And Sons Ltd. 376 sidor. Pocketformat.
Statskunskap och politik. Utgiven av John Wiley And Sons Ltd. 376 sidor. Pocketformat.
REA-pris292 kr

Bokliv
Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara
Optimal marknadskommunikation
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
REA-pris655 kr

Bokliv
Berman, Michael; Wahlgren, Michael
Bygg en pengamaskin
Reviderad utgåva om Google AdWords. Förlag: Southside Stories. Bindning: Danskt band. Omfång: 126 sidor. Språk: Svenska.
Reviderad utgåva om Google AdWords. Förlag: Southside Stories. Bindning: Danskt band. Omfång: 126 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris244 kr

Bokliv
Eva-Maria Svensson
Medierna
Yttrandefrihetens utmaningar i Sverige. Utgåva 2019, Makadam förlag, danskt band. 43 sidor, svenska.
Yttrandefrihetens utmaningar i Sverige. Utgåva 2019, Makadam förlag, danskt band. 43 sidor, svenska.
REA-pris96 kr

Bokliv
Krister Maxe
V.I.N.S.T
Praktisk guide för att öka intäkter genom effektiv skrivning. Utgiven av Soderpalm Publishing, 192 sidor, pappband.
Praktisk guide för att öka intäkter genom effektiv skrivning. Utgiven av Soderpalm Publishing, 192 sidor, pappband.
REA-pris328 kr

Bokliv
Fanni, Maryam; Sand, Monica
Vi kommer totalt dominera
Häftad utgåva som analyserar utomhusreklamens påverkan på demokratin och offentliga rum, med insikter från flera författare och städer.
Häftad utgåva som analyserar utomhusreklamens påverkan på demokratin och offentliga rum, med insikter från flera författare och städer.
REA-pris165 kr

Bokliv
Nina Simon
Konsten att vara relevant
Kulturstudier som utforskar relevans inom konst och kultur. Häftad utgåva från Nätverkstan Kultur, 199 sidor.
Kulturstudier som utforskar relevans inom konst och kultur. Häftad utgåva från Nätverkstan Kultur, 199 sidor.
REA-pris213 kr

Bokliv
Paddy Kelly
We can English
Humoristisk betraktelse av svengelska. Häftad utgåva från LYS, 136 sidor, på svenska. En unik insikt i språk och reklam.
Humoristisk betraktelse av svengelska. Häftad utgåva från LYS, 136 sidor, på svenska. En unik insikt i språk och reklam.
REA-pris186 kr

Bokliv
Per Robert Öhlin
Oreklam
Reklam och PR: Danskt band, 256 sidor, utgiven av The brainy bug. Innehåller insikter om effektiv reklamstrategi.
Reklam och PR: Danskt band, 256 sidor, utgiven av The brainy bug. Innehåller insikter om effektiv reklamstrategi.
REA-pris286 kr
Filter (0)
