Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
De senaste nya böckerna
19 böcker
Visar 1 - 12 av 19 böcker
Advertising
Advertising agencies
Affärskommunikation - etikett - presentation
B2b
B2c
Bokliv
Business
Carl-johan wachtmeister
Commerce
Communication in crisis management
Communication in mass media
Consumption
Crisis management
Företagsekonomi
Företagsorganisation
Industrial advertising
Industriell marknadsföring
Internet marketing
Kommunikation i massmedia
Konsumtion
Krishantering
Kriskommunikation
Kvinnobilden
Ledning - arbetsledning
Management: försäljning och marknadsföring
Marketing
Marknadsföring via sociala medier
Masskommunikationer: allmänt
Maturation (psychology)
Mediedrev
Personlig utveckling
Pressen
Psykologisk rådgivning
Public relations och mediehantering
Reklam
Reklam och pr
Reklambyråer
Reklamkampanjer och strategi
Tillämpad psykologi
Youtube
Arbetsledning
Digital
Digitalisering
E-handel
Ecommerce
Hybridförsäljning
Sociala medier företag
Sociala medier marknadsföring
Sociala medier strategi
The press
Webshop
Böcker om Reklam och pr
Layout:

Bokliv
Leif Runefelt
Den magiska spegeln
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
REA-pris236 kr

Bokliv
Bo Bergström
Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr

Bokliv
Carl Johan Wachtmeister
En PR-konsults bekännelser
Dyk ner i strategisk kommunikation och PR. Danskt band, utgiven av Lava Förlag. Inga skador.
Dyk ner i strategisk kommunikation och PR. Danskt band, utgiven av Lava Förlag. Inga skador.
REA-pris250 kr

Bokliv
Mral, Brigitte ; Larsson, LarsÅke
Reklam & retorik
Reklamens retorik och påverkan analyseras genom 10 fallstudier. Häftad utgåva från Retorikförlaget AB, 208 sidor.
Reklamens retorik och påverkan analyseras genom 10 fallstudier. Häftad utgåva från Retorikförlaget AB, 208 sidor.
REA-pris195 kr

Bokliv
Anna-Karin Lingham
Visa ditt rätta jag : utveckla ditt personliga varumärke för att nå dina mål och skapa mervärde för andra
Utveckla ditt personliga varumärke med denna bok från Hoi Förlag AB. Danskt band, 175 sidor, på svenska.
Utveckla ditt personliga varumärke med denna bok från Hoi Förlag AB. Danskt band, 175 sidor, på svenska.
REA-pris15 980 kr

Bokliv
Holger Wästlund
Marknadsför dig på Youtube med 2 miljarder användare per månad
Bok om marknadsföring på Youtube med praktiska tips. Utgiven av Tipsförlaget, häftad, 125 sidor.
Bok om marknadsföring på Youtube med praktiska tips. Utgiven av Tipsförlaget, häftad, 125 sidor.
REA-pris160 kr

Bokliv
Boberg, Elin ; Ekberg, Anne
Granskad av media : från kris till kontroll
Handbok för chefer och ledare om mediekontroll och krishantering. Häftad utgåva från Gothia Kompetens AB, 108 sidor, svenska.
Handbok för chefer och ledare om mediekontroll och krishantering. Häftad utgåva från Gothia Kompetens AB, 108 sidor, svenska.
REA-pris367 kr

Bokliv
Håkan Bodman
Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
REA-pris429 kr

Bokliv
Holger Wästlund
Så marknadsför du dig och din verksamhet i sociala medier - snabbt och lönsamt
Marknadsföring i sociala medier. Häftad utgåva från Tipsförlaget, 199 s. Boken ger konkreta råd och tips för effektiv marknadsföring.
Marknadsföring i sociala medier. Häftad utgåva från Tipsförlaget, 199 s. Boken ger konkreta råd och tips för effektiv marknadsföring.
REA-pris247 kr

Bokliv
Karin Wahlén
All PR är bra PR
Handbok om PR med insikter från branschen. Förlagsband, utgiven av Kaunitz-Olsson. Inga uppgifter om skick.
Handbok om PR med insikter från branschen. Förlagsband, utgiven av Kaunitz-Olsson. Inga uppgifter om skick.
REA-pris228 kr

Bokliv
Johansson, Linda U. ; Helgesson, Niklas
B2B-boken : 7 steg till digital dominans
B2B-handel och digitalisering. Pappband, 350 sidor. Utgiven av Swedish Metaverse Center. Anpassa din verksamhet för att möta digital transformation.
B2B-handel och digitalisering. Pappband, 350 sidor. Utgiven av Swedish Metaverse Center. Anpassa din verksamhet för att möta digital transformation.
REA-pris411 kr

Bokliv
Ryan Holiday
Trust me, im lying - confessions of a media manipulator
Bok om ekonomi och samhälle. Häftad utgåva från Penguin Random House USA, 352 sidor. Relevant för förståelse av mediemanipulation.
Bok om ekonomi och samhälle. Häftad utgåva från Penguin Random House USA, 352 sidor. Relevant för förståelse av mediemanipulation.
REA-pris169 kr
Filter (0)
