Huvudmeny

De senaste nya böckerna

19 böcker

Visar 1 - 12 av 19 böcker

Böcker om Reklam och pr

Layout:
Leif Runefelt : Den magiska spegeln
Bokliv Leif Runefelt Den magiska spegeln
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
REA-pris236 kr
Bo Bergström : Reklam
Bokliv Bo Bergström Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr
Carl Johan Wachtmeister : En PR-konsults bekännelser
Bokliv Carl Johan Wachtmeister En PR-konsults bekännelser
Dyk ner i strategisk kommunikation och PR. Danskt band, utgiven av Lava Förlag. Inga skador.
REA-pris250 kr
Mral, Brigitte ; Larsson, LarsÅke : Reklam & retorik
Bokliv Mral, Brigitte ; Larsson, LarsÅke Reklam & retorik
Reklamens retorik och påverkan analyseras genom 10 fallstudier. Häftad utgåva från Retorikförlaget AB, 208 sidor.
REA-pris195 kr
Anna-Karin Lingham : Visa ditt rätta jag : utveckla ditt personliga varumärke för att nå dina mål och skapa mervärde för andra
Bokliv Anna-Karin Lingham Visa ditt rätta jag : utveckla ditt personliga varumärke för att nå dina mål och skapa mervärde för andra
Utveckla ditt personliga varumärke med denna bok från Hoi Förlag AB. Danskt band, 175 sidor, på svenska.
REA-pris15 980 kr
Holger Wästlund : Marknadsför dig på Youtube med 2 miljarder användare per månad
Bokliv Holger Wästlund Marknadsför dig på Youtube med 2 miljarder användare per månad
Bok om marknadsföring på Youtube med praktiska tips. Utgiven av Tipsförlaget, häftad, 125 sidor.
REA-pris160 kr
Boberg, Elin ; Ekberg, Anne : Granskad av media : från kris till kontroll
Bokliv Boberg, Elin ; Ekberg, Anne Granskad av media : från kris till kontroll
Handbok för chefer och ledare om mediekontroll och krishantering. Häftad utgåva från Gothia Kompetens AB, 108 sidor, svenska.
REA-pris367 kr
Håkan Bodman : Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Bokliv Håkan Bodman Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
REA-pris429 kr
Holger Wästlund : Så marknadsför du dig och din verksamhet i sociala medier - snabbt och lönsamt
Bokliv Holger Wästlund Så marknadsför du dig och din verksamhet i sociala medier - snabbt och lönsamt
Marknadsföring i sociala medier. Häftad utgåva från Tipsförlaget, 199 s. Boken ger konkreta råd och tips för effektiv marknadsföring.
REA-pris247 kr
Karin Wahlén : All PR är bra PR
Bokliv Karin Wahlén All PR är bra PR
Handbok om PR med insikter från branschen. Förlagsband, utgiven av Kaunitz-Olsson. Inga uppgifter om skick.
REA-pris228 kr
Johansson, Linda U. ; Helgesson, Niklas : B2B-boken : 7 steg till digital dominans
Bokliv Johansson, Linda U. ; Helgesson, Niklas B2B-boken : 7 steg till digital dominans
B2B-handel och digitalisering. Pappband, 350 sidor. Utgiven av Swedish Metaverse Center. Anpassa din verksamhet för att möta digital transformation.
REA-pris411 kr
Ryan Holiday : Trust me, im lying - confessions of a media manipulator
Bokliv Ryan Holiday Trust me, im lying - confessions of a media manipulator
Bok om ekonomi och samhälle. Häftad utgåva från Penguin Random House USA, 352 sidor. Relevant för förståelse av mediemanipulation.
REA-pris169 kr

Senast besökta