Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
De senaste nya böckerna
15 böcker
Visar 1 - 12 av 15 böcker
70-tal
80-tal
Advertising
Advertising - language
Advertising agencies
Advertising and children
Advertising copy
B2b
B2c
Barn
Barn och reklam
Bokliv
Business
Commerce
Consumption
Democracy
Demokrati
Engelska språket
English language
Företagsekonomi
Företagsorganisation
Industrial advertising
Industriell marknadsföring
Konsumtion
Kvinnobilden
Ledning - arbetsledning
Magazine advertising
Management: försäljning och marknadsföring
Marketing
Marknadsföring via internet
Newspaper advertising
Offentliga platser
Pressen
Public spaces
Reklam
Reklam i pressen
Reklam och pr
Reklambyråer
Reklamkampanjer och strategi
Reklamkontroll
Reklamspråk
Reklamtexter
Särskilda företag
Varumärken
Actionfigurer
Arbetsledning
Digital
Digitalisering
E-handel
Ecommerce
Glass
Godis
Hybridförsäljning
Leksaker
Läsk
Marketing
Nostalgi
Prylar
Retro
Serier
The press
Webshop
Översättningar
Böcker om Reklamkampanjer och strategi
Layout:

Bokliv
Leif Runefelt
Den magiska spegeln
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
REA-pris236 kr

Bokliv
Bo Bergström
Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr
![Dalquist, Ulf ; Wadbring, Ingela [red.] : Marknadsmässig kurragömmalek](http://bokliv.se/cdn/shop/files/bok-ulf-wadbring-ingela-dalquist-marknadsmassig-kurragommalek-9789187957659.jpg?v=1763646543&width=239)
Bokliv
Dalquist, Ulf ; Wadbring, Ingela [red.]
Marknadsmässig kurragömmalek
Häftad utgåva som granskar dold marknadsföring och reklam riktad till barn. Innehåller 83 sidor med aktuella perspektiv och regler.
Häftad utgåva som granskar dold marknadsföring och reklam riktad till barn. Innehåller 83 sidor med aktuella perspektiv och regler.
REA-pris195 kr

Bokliv
Caroline Dahlberg
Picturing the public : advertising self-regulation in Sweden and the UK
Studie av reklamens självreglering i Sverige och Storbritannien. Häftad utgåva från Stockholm University, 258 sidor, på engelska.
Studie av reklamens självreglering i Sverige och Storbritannien. Häftad utgåva från Stockholm University, 258 sidor, på engelska.
REA-pris227 kr

Bokliv
Raoul Galli
Varumärkenas fält : produktion av erkännande i Stockholms reklamvärld
Studie av erkännande i Stockholms reklamvärld. Häftad utgåva från Stockholm University, 353 sidor, svenska.
Studie av erkännande i Stockholms reklamvärld. Häftad utgåva från Stockholm University, 353 sidor, svenska.
REA-pris196 kr

Bokliv
Håkan Bodman
Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
REA-pris429 kr

Bokliv
Wilhelmsson, Jimmy ; Evertsson, Adam
Serietidningsreklam! : en nostalgisk faktabilderbok
Nostalgisk faktabilderbok om serietidningsreklam från 70- och 80-talet. Utgiven av Fandrake AB, förlagsband. 240 sidor.
Nostalgisk faktabilderbok om serietidningsreklam från 70- och 80-talet. Utgiven av Fandrake AB, förlagsband. 240 sidor.
REA-pris412 kr

Bokliv
Johansson, Linda U. ; Helgesson, Niklas
B2B-boken : 7 steg till digital dominans
B2B-handel och digitalisering. Pappband, 350 sidor. Utgiven av Swedish Metaverse Center. Anpassa din verksamhet för att möta digital transformation.
B2B-handel och digitalisering. Pappband, 350 sidor. Utgiven av Swedish Metaverse Center. Anpassa din verksamhet för att möta digital transformation.
REA-pris411 kr

Bokliv
Fanni, Maryam; Sand, Monica
Vi kommer totalt dominera
Häftad utgåva som analyserar utomhusreklamens påverkan på demokratin och offentliga rum, med insikter från flera författare och städer.
Häftad utgåva som analyserar utomhusreklamens påverkan på demokratin och offentliga rum, med insikter från flera författare och städer.
REA-pris165 kr

Bokliv
Paddy Kelly
We can English
Humoristisk betraktelse av svengelska. Häftad utgåva från LYS, 136 sidor, på svenska. En unik insikt i språk och reklam.
Humoristisk betraktelse av svengelska. Häftad utgåva från LYS, 136 sidor, på svenska. En unik insikt i språk och reklam.
REA-pris186 kr

Bokliv
Per Robert Öhlin
Oreklam
Reklam och PR: Danskt band, 256 sidor, utgiven av The brainy bug. Innehåller insikter om effektiv reklamstrategi.
Reklam och PR: Danskt band, 256 sidor, utgiven av The brainy bug. Innehåller insikter om effektiv reklamstrategi.
REA-pris286 kr

Bokliv
Collins, Timothy; Cras, Kristoffer; Eriksson, Leif; LePrince, Hugo; Svensson, Martin
Tänk snabbt
Ekonomi och marknadsföring. Förlagsband från Mondial. Inga uppgifter om skick.
Ekonomi och marknadsföring. Förlagsband från Mondial. Inga uppgifter om skick.
REA-pris209 kr
Filter (0)
