Huvudmeny

De senaste nya böckerna

15 böcker

Visar 1 - 12 av 15 böcker

Böcker om Reklamkampanjer och strategi

Layout:
Leif Runefelt : Den magiska spegeln
Bokliv Leif Runefelt Den magiska spegeln
Reklamens idealbilder av kvinnor i svenska annonser 1870-1914. Förlagsband, Nordic Academic Press, 352 sidor, svenska.
REA-pris236 kr
Bo Bergström : Reklam
Bokliv Bo Bergström Reklam
Reklamens strategier och etik. Utgiven av Carlsson, danskt band, 239 sidor, på svenska.
REA-pris386 kr
Dalquist, Ulf ; Wadbring, Ingela [red.] : Marknadsmässig kurragömmalek
Bokliv Dalquist, Ulf ; Wadbring, Ingela [red.] Marknadsmässig kurragömmalek
Häftad utgåva som granskar dold marknadsföring och reklam riktad till barn. Innehåller 83 sidor med aktuella perspektiv och regler.
REA-pris195 kr
Caroline Dahlberg : Picturing the public : advertising self-regulation in Sweden and the UK
Bokliv Caroline Dahlberg Picturing the public : advertising self-regulation in Sweden and the UK
Studie av reklamens självreglering i Sverige och Storbritannien. Häftad utgåva från Stockholm University, 258 sidor, på engelska.
REA-pris227 kr
Raoul Galli : Varumärkenas fält : produktion av erkännande i Stockholms reklamvärld
Bokliv Raoul Galli Varumärkenas fält : produktion av erkännande i Stockholms reklamvärld
Studie av erkännande i Stockholms reklamvärld. Häftad utgåva från Stockholm University, 353 sidor, svenska.
REA-pris196 kr
Håkan Bodman : Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Bokliv Håkan Bodman Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Inhousebyråns utveckling och effektivisering. Pappband, Studentlitteratur AB, 144 sidor, på svenska.
REA-pris429 kr
Wilhelmsson, Jimmy ; Evertsson, Adam : Serietidningsreklam! : en nostalgisk faktabilderbok
Bokliv Wilhelmsson, Jimmy ; Evertsson, Adam Serietidningsreklam! : en nostalgisk faktabilderbok
Nostalgisk faktabilderbok om serietidningsreklam från 70- och 80-talet. Utgiven av Fandrake AB, förlagsband. 240 sidor.
REA-pris412 kr
Johansson, Linda U. ; Helgesson, Niklas : B2B-boken : 7 steg till digital dominans
Bokliv Johansson, Linda U. ; Helgesson, Niklas B2B-boken : 7 steg till digital dominans
B2B-handel och digitalisering. Pappband, 350 sidor. Utgiven av Swedish Metaverse Center. Anpassa din verksamhet för att möta digital transformation.
REA-pris411 kr
Fanni, Maryam; Sand, Monica : Vi kommer totalt dominera
Bokliv Fanni, Maryam; Sand, Monica Vi kommer totalt dominera
Häftad utgåva som analyserar utomhusreklamens påverkan på demokratin och offentliga rum, med insikter från flera författare och städer.
REA-pris165 kr
Paddy Kelly : We can English
Bokliv Paddy Kelly We can English
Humoristisk betraktelse av svengelska. Häftad utgåva från LYS, 136 sidor, på svenska. En unik insikt i språk och reklam.
REA-pris186 kr
Per Robert Öhlin : Oreklam
Bokliv Per Robert Öhlin Oreklam
Reklam och PR: Danskt band, 256 sidor, utgiven av The brainy bug. Innehåller insikter om effektiv reklamstrategi.
REA-pris286 kr
Collins, Timothy; Cras, Kristoffer; Eriksson, Leif; LePrince, Hugo; Svensson, Martin : Tänk snabbt
Bokliv Collins, Timothy; Cras, Kristoffer; Eriksson, Leif; LePrince, Hugo; Svensson, Martin Tänk snabbt
Ekonomi och marknadsföring. Förlagsband från Mondial. Inga uppgifter om skick.
REA-pris209 kr

Senast besökta