Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Politik | Samhälle (antikvariska och begagnade böcker)
4 böcker
Visar 1 - 4 av 4 böcker
Attitude
Communication
Consumer satisfaction
Customer relations
Customer services
Ekonomi & näringsliv
Företagsadministration
Företagsekonomi
Handel
Interpersonal relations
Knorrens antikvariat
Kundkontakter
Kundrelationer
Kundservice
Relationship marketing
Relationsmarknadsföring
H:ström - antikvariat & bokhandel
Övrigt
Böcker om Kundservice
Layout:

Knorrens antikvariat
Feargal Quinn
Kunden är kung
Ekonomi och handelsteknik. Förlagsband, 2007, 167 sidor, mycket fint antikvariskt skick, 13,5 x 21 cm.
Ekonomi och handelsteknik. Förlagsband, 2007, 167 sidor, mycket fint antikvariskt skick, 13,5 x 21 cm.
REA-pris165 kr

Knorrens antikvariat
Kenth Åkerman
Servicekompassen framgångsfaktorer för service i mästarklass
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från 2004, 169 sidor. Format: 17 x 25 cm. Perfekt för den som söker insikter om service.
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från 2004, 169 sidor. Format: 17 x 25 cm. Perfekt för den som söker insikter om service.
REA-pris80 kr

h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Peppers, Don ; Rogers, Martha
Enterprise one to one
Relationsmarknadsföring och kundrelationer. Pappband, fint antikvariskt skick. Utgiven av Richters, 347 sidor, översatt av Peter Carlsson.
Relationsmarknadsföring och kundrelationer. Pappband, fint antikvariskt skick. Utgiven av Richters, 347 sidor, översatt av Peter Carlsson.
REA-pris248 kr

Knorrens antikvariat
P. G. Wettsjö
Ge kunden, kollegan, patienten, gästen, eleven, passageraren, besökaren en positiv chock
Kundservice i världsklass. Förlagsband, hårdband, mycket fint antikvariskt skick. Utgiven 2012, 248 sidor, 15 x 21,5 cm.
Kundservice i världsklass. Förlagsband, hårdband, mycket fint antikvariskt skick. Utgiven 2012, 248 sidor, 15 x 21,5 cm.
REA-pris95 kr
Filter (0)
