Huvudmeny
- Hem
-
- Samtliga böcker inom Politik | Samhälle
- Ekonomi | Näringsliv
- Internationell politik
- Kriminologi
- Media | Journalistik
- Nationalekonomi
- Politiska ideologier
- Rättsväsende | Juridik
- Samhällsvetenskap
- Samhällsvetenskap | Rättsvetenskap
- Samhällsvetenskaper | Sociologi | Antropologi
- Socialpolitik
- Statskunskap | Politik
- Utbildning | Pedagogik
- Författare på A
- Författare på B
- Författare på C
- Författare på D
- Författare på E
- Författare på F
- Författare på G
- Författare på H
- Författare på I
- Författare på J
- Författare på K
- Författare på L
- Författare på M
- Författare på N
- Författare på O
- Författare på P
- Författare på Q
- Författare på R
- Författare på S
- Författare på T
- Författare på U
- Författare på V
- Författare på Z
- Författare på Å
- Författare på Ö
- Frågor & svar
Politik | Samhälle (antikvariska och begagnade böcker)
6 böcker
Visar 1 - 6 av 6 böcker
Attitude
Communication
Consumer satisfaction
Cost effectiveness
Customer orientation
Customer relations
Customer services
Effektivitet
Ekonomi & näringsliv
Företagsadministration
Företagsekonomi
Handel
Health care
Interpersonal relations
Knorrens antikvariat
Kostnadseffektivitet
Kundkontakter
Kundorientering
Kundrelationer
Kundservice
Lean manufacturing
Lean production
Relationship marketing
Relationsmarknadsföring
Trollhättans bok & media
H:ström - antikvariat & bokhandel
Övrigt
Böcker om Customer services
Layout:

Knorrens antikvariat
Feargal Quinn
Kunden är kung
Ekonomi och handelsteknik. Förlagsband, 2007, 167 sidor, mycket fint antikvariskt skick, 13,5 x 21 cm.
Ekonomi och handelsteknik. Förlagsband, 2007, 167 sidor, mycket fint antikvariskt skick, 13,5 x 21 cm.
REA-pris165 kr
Trollhättans Bok & media
Hallberg, Klas, Kristensson, Per
I kundens skor att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
Ekonomi och försäljning. Volante, uppl. 1, 2020. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
Ekonomi och försäljning. Volante, uppl. 1, 2020. Hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris90 kr

Knorrens antikvariat
Kenth Åkerman
Servicekompassen framgångsfaktorer för service i mästarklass
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från 2004, 169 sidor. Format: 17 x 25 cm. Perfekt för den som söker insikter om service.
Hårdband i mycket fint antikvariskt skick. Förlagsband från 2004, 169 sidor. Format: 17 x 25 cm. Perfekt för den som söker insikter om service.
REA-pris80 kr

Trollhättans Bok & media
Niklas, Åhlström, Pär Modig
Vad är lean? en guide till kundfokus och flödeseffektivitet
Häftad utgåva i normalt antikvariskt skick. Första upplagan från 2011, 132 sidor. Innehåller insikter om kundfokus och flödeseffektivitet.
Häftad utgåva i normalt antikvariskt skick. Första upplagan från 2011, 132 sidor. Innehåller insikter om kundfokus och flödeseffektivitet.
REA-pris75 kr

h:ström - Antikvariat & Bokhandel
Peppers, Don ; Rogers, Martha
Enterprise one to one
Relationsmarknadsföring och kundrelationer. Pappband, fint antikvariskt skick. Utgiven av Richters, 347 sidor, översatt av Peter Carlsson.
Relationsmarknadsföring och kundrelationer. Pappband, fint antikvariskt skick. Utgiven av Richters, 347 sidor, översatt av Peter Carlsson.
REA-pris248 kr

Knorrens antikvariat
P. G. Wettsjö
Ge kunden, kollegan, patienten, gästen, eleven, passageraren, besökaren en positiv chock
Kundservice i världsklass. Förlagsband, hårdband, mycket fint antikvariskt skick. Utgiven 2012, 248 sidor, 15 x 21,5 cm.
Kundservice i världsklass. Förlagsband, hårdband, mycket fint antikvariskt skick. Utgiven 2012, 248 sidor, 15 x 21,5 cm.
REA-pris95 kr
Filter (0)
