Trollhättans bok & media

Trollhättans bok & media
Trollhättans bok & media

Trollhättans bok & media

Visar 1 - 3 av 3 böcker

Böcker om Marknadsföring via internet

Layout:
Trollhättans Bok & media Halligan, Brian; Shah, Dharmesh Inbound Marketing - Attract, Engage, and Delight Customers Online
Marknadsföring och ekonomi i digitala kanaler. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Wiley, uppl. 2, 2014, 187 s. Mindre bruksslitage.
REA-pris110 kr
Conny Gustafsson : Business to business 2.0 marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern
Trollhättans Bok & media Conny Gustafsson Business to business 2.0 marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern
Marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern. Pyramid Communication, uppl. 1, 2016. Hårdband, fint antikvariskt skick, 289 s.
REA-pris250 kr
Chris Anderson : Long tail
Trollhättans Bok & media Chris Anderson Long tail
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, Bonnier fakta, 2007. Normalt antikvariskt skick, bruksslitage, skav och riss i skyddsomslaget.
REA-pris75 kr

Böcker du visat intresse för...