Trollhättans bok & media


Trollhättans bok & media
Visar 1 - 3 av 3 böcker
Nätantikvariat sedan 2015 med fokus på modern begagnad litteratur.
Bloggar
Customer relations.
Ekonomi & näringsliv
Företagsadministration
Företagsekonomi
Google (företag)
Google.
Internet marketing.
Kundrelationer
Market segmentation
Marketing
Marknadsföring via internet
Marknadssegmentering
Media & journalistik
Social media
Trollhättans bok & media
Consumer behaviour
Cultural values
Marketing channels
Böcker om Marknadsföring via internet
Layout:
Trollhättans Bok & media
Halligan, Brian; Shah, Dharmesh
Inbound Marketing - Attract, Engage, and Delight Customers Online
Marknadsföring och ekonomi i digitala kanaler. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Wiley, uppl. 2, 2014, 187 s. Mindre bruksslitage.
Marknadsföring och ekonomi i digitala kanaler. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Wiley, uppl. 2, 2014, 187 s. Mindre bruksslitage.
REA-pris110 kr

Trollhättans Bok & media
Conny Gustafsson
Business to business 2.0 marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern
Marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern. Pyramid Communication, uppl. 1, 2016. Hårdband, fint antikvariskt skick, 289 s.
Marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern. Pyramid Communication, uppl. 1, 2016. Hårdband, fint antikvariskt skick, 289 s.
REA-pris250 kr

Trollhättans Bok & media
Chris Anderson
Long tail
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, Bonnier fakta, 2007. Normalt antikvariskt skick, bruksslitage, skav och riss i skyddsomslaget.
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, Bonnier fakta, 2007. Normalt antikvariskt skick, bruksslitage, skav och riss i skyddsomslaget.
REA-pris75 kr
Filter (0)
