Trollhättans bok & media

Trollhättans bok & media
Trollhättans bok & media

Trollhättans bok & media

Visar 1 - 12 av 14 böcker

Böcker om Marketing

Layout:
John Virapen : Piller & profiter
Trollhättans Bok & Media John Virapen Piller & profiter
Teknik och medicin i fokus. Häftad, normalt antikvariskt skick, utgiven av BookLund 2008. 227 sidor. Svagt veck i rygg.
REA-pris350 kr
Trollhättans Bok & media Anna Katarina Berglund Hållbar marknadskommunikation planering - genomförande - långsiktigt resultat
Ekonomi och marknadsföring. Häftad, normalt antikvariskt skick, 2014, 349 sidor, bruksslitage, skav på pärm.
REA-pris160 kr
Trollhättans Bok & media Per Schlingmann Så vinner du kommunikations-kriget med berättelsen som vapen
Kommunikation och berättande i näringslivet. Hårdband. Forum, uppl. 1, 2015. 151 s. Normalt antikvariskt skick, mindre bruksslitage.
REA-pris110 kr
Trollhättans Bok & media Halligan, Brian; Shah, Dharmesh Inbound Marketing - Attract, Engage, and Delight Customers Online
Marknadsföring och ekonomi i digitala kanaler. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Wiley, uppl. 2, 2014, 187 s. Mindre bruksslitage.
REA-pris110 kr
Trollhättans Bok & media Paul Newman Newmans dressing fräck exploatering i det godas tjänst
Ekonomi och försäljning. Hårdband, fint antikvariskt skick, med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick. Svenska förlaget, uppl. 1, 2004, 250 s.
REA-pris45 kr
Trollhättans Bok & media Emma Dennisdotter Storytelling ett effektivt marknadsföringsgrepp
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 1, 2008, 109 s. Mindre bruksslitage, lätt vågig inlaga.
REA-pris175 kr
Trollhättans Bok & media Marknadsorientering myter och möjligheter
Ekonomi och näringsliv. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Liber, 2008, 351 sidor, bruksslitage.
REA-pris110 kr
Trollhättans Bok & media Wildenstam, Per, Gezelius, Carl, Uggla, Henrik Marknadsföring modeller och principer
Marknadsföringens modeller och principer. Sanoma utbildning, 3:e upplagan, 2016. Häftad, normalt antikvariskt skick, bruksslitage, veck i ryggen.
REA-pris250 kr
Trollhättans Bok & media Per Schlingmann Så vinner du kommunikationskriget - med berättelsen som vapen
Ekonomi och kommunikation. Forum, 2015, hårdband. Normalt antikvariskt skick, något hundöra och liten bläckfläck på nedre snittet.
REA-pris90 kr
Wästberg, Olle, Wästberg, Inger Claesson : Sverige i New York
Trollhättans Bok & media Wästberg, Olle, Wästberg, Inger Claesson Sverige i New York
Amerika och etnologi. Första upplagan från 2003, Wahlström & Widstrand. Hårdband i normalt antikvariskt skick, smuts på baksidan av pärmen.
REA-pris160 kr
Trollhättans Bok & media Micael Dahlén Optimal marknadskommunikation
Ekonomi och marknadsföring. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 2, 2009, 605 s. med bruksslitage.
REA-pris95 kr
Trollhättans Bok & media Steven Pike Destination marketing an integrated marketing communication approach
Ekonomi och näringsliv. Häftat band. Normalt antikvariskt skick. Butterworth-Heinemann, 2008, uppl. 1, 406 s. eng text.
REA-pris200 kr

Böcker du visat intresse för...