Trollhättans bok & media


Trollhättans bok & media
Visar 1 - 2 av 2 böcker
Nätantikvariat sedan 2015 med fokus på modern begagnad litteratur.
Advertising effectiveness
Brands
Ekonomi & näringsliv
Företagsadministration
Företagsekonomi
Internet marketing
Market segmentation
Marketing strategy
Marknadsföring via internet
Marknadssegmentering
Reklam
Trollhättans bok & media
Advertising
Consumer behaviour
Cultural values
Internet
Marketing channels
Marketing techniques
Trade marks
Böcker om Marketing channels
Layout:

Trollhättans Bok & media
Chris Anderson
Long tail
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, Bonnier fakta, 2007. Normalt antikvariskt skick, bruksslitage, skav och riss i skyddsomslaget.
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, Bonnier fakta, 2007. Normalt antikvariskt skick, bruksslitage, skav och riss i skyddsomslaget.
REA-pris75 kr
Trollhättans Bok & media
Micael Dahlén
Optimal marknadskommunikation
Ekonomi och marknadsföring. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 2, 2009, 605 s. med bruksslitage.
Ekonomi och marknadsföring. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 2, 2009, 605 s. med bruksslitage.
REA-pris95 kr
Filter (0)
