Politik | Samhälle

6 böcker

Visar 1 - 6 av 6 böcker

Böcker om Consumer behaviour

Layout:
Ekström, Karin M.; Ottosson, Mikael; Parment, Anders : Consumer behavior
Bokliv Ekström, Karin M.; Ottosson, Mikael; Parment, Anders Consumer behavior
Bok om konsumentbeteende med fokus på psykologi och kultur. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 310 sidor, engelska.
REA-pris497 kr
Svensson, Peter ; Östberg, Jacob : Marknadsföring, människor och interaktion
Bokliv Svensson, Peter ; Östberg, Jacob Marknadsföring, människor och interaktion
Marknadsföringens roll i samhället. Tredje reviderade upplagan, Studentlitteratur AB, häftad, 168 sidor, svenska.
REA-pris441 kr
Werner, Klaus ; Weiss, Hans : Storföretagens svarta bok
Mingus bok- och skivbutik Werner, Klaus ; Weiss, Hans Storföretagens svarta bok
Bok om nationalekonomi och företagsetik. Hårdband, normalt antikvariskt skick, 366 sidor, Ordfront, 2005. Namnteckning på försättsblad.
REA-pris125 kr
Chris Anderson : Long tail
Trollhättans Bok & media Chris Anderson Long tail
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, Bonnier fakta, 2007. Normalt antikvariskt skick, bruksslitage, skav och riss i skyddsomslaget.
REA-pris75 kr
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Fölster, Stefan ; Bergström, Fredrik (red. ) Kampen om köpkraften
Ekonomi och handel i framtiden. Pappband, fint antikvariskt skick, 152 sidor, utgiven av Handelns Utredningsinstitut.
REA-pris248 kr
Fölster, Stefan ; Bergström, Fredrik : Kampen om köpkraften
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Fölster, Stefan ; Bergström, Fredrik Kampen om köpkraften
Ekonomi och konsumentbeteende. Pappband. Fint antikvariskt skick. 152 sidor. Utgiven av Handelns utredningsinstitut.
REA-pris248 kr

Senast besökta