Politik | Samhälle

11 böcker

Visar 1 - 11 av 11 böcker

Böcker om Marknadsföring via internet

Layout:
Jonsson, Pernilla ; Stoopendahl, Patrik ; Sundström, Malin : Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Bokliv Jonsson, Pernilla ; Stoopendahl, Patrik ; Sundström, Malin Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Boken ger insikter om hur digitaliseringen förändrar handel, varumärken och marknadsföring. Förlagsband, 183 sidor, på svenska. Priser: Hederspris Årets marknadsföringsbok 2016.
REA-pris390 kr
Dalquist, Ulf ; Wadbring, Ingela [red.] : Marknadsmässig kurragömmalek
Bokliv Dalquist, Ulf ; Wadbring, Ingela [red.] Marknadsmässig kurragömmalek
Häftad utgåva som granskar dold marknadsföring och reklam riktad till barn. Innehåller 83 sidor med aktuella perspektiv och regler.
REA-pris195 kr
Christer Pettersson : Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide
Bokliv Christer Pettersson Marknadsplatser online och retail media : en snabbguide
Snabbguide om Retail Media och marknadsplatser. Häftad utgåva från Spjut Förlag, 40 sidor.
REA-pris148 kr
Staffan Ekengren : Följarna först : redaktionell metod för kommunikatörer
Bokliv Staffan Ekengren Följarna först : redaktionell metod för kommunikatörer
Praktisk handbok för kommunikatörer om att bygga effektiva inhouseredaktioner och skapa värdefullt redaktionellt innehåll. Förlagsband, 172 sidor, svenska.
REA-pris394 kr
Annelie Fredriksson : Digital marknadsföring
Bokliv Annelie Fredriksson Digital marknadsföring
Introduktion till digital marknadsföring med praktiska tips. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 184 sidor, på svenska.
REA-pris404 kr
Berman, Michael; Wahlgren, Michael : Bygg en pengamaskin
Bokliv Berman, Michael; Wahlgren, Michael Bygg en pengamaskin
Reviderad utgåva om Google AdWords. Förlag: Southside Stories. Bindning: Danskt band. Omfång: 126 sidor. Språk: Svenska.
REA-pris244 kr
Trollhättans Bok & media Halligan, Brian; Shah, Dharmesh Inbound Marketing - Attract, Engage, and Delight Customers Online
Marknadsföring och ekonomi i digitala kanaler. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Wiley, uppl. 2, 2014, 187 s. Mindre bruksslitage.
REA-pris110 kr
Conny Gustafsson : Business to business 2.0 marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern
Trollhättans Bok & media Conny Gustafsson Business to business 2.0 marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern
Marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern. Pyramid Communication, uppl. 1, 2016. Hårdband, fint antikvariskt skick, 289 s.
REA-pris250 kr
Russell Brunson : Traffic secrets
Knorrens antikvariat Russell Brunson Traffic secrets
Ekonomi och marknadsföring. Hay House, Inc. 2020. Hårdband. Mycket fint antikvariskt skick. 330 s. Engelsk text.
REA-pris160 kr
Chris Anderson : Long tail
Trollhättans Bok & media Chris Anderson Long tail
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, Bonnier fakta, 2007. Normalt antikvariskt skick, bruksslitage, skav och riss i skyddsomslaget.
REA-pris75 kr
Micael Dahlén : Marknadsföring i nya media
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Micael Dahlén Marknadsföring i nya media
Ekonomi och marknadsföring i nya media. Pappband, något lagernött, fint antikvariskt skick. Utgiven av Liber, 122 sidor, svenska.
REA-pris178 kr

Senast besökta