Huvudmeny

Bokliv

8 böcker

Visar 1 - 8 av 8 böcker

Böcker om Marknadskommunikation

Layout:
Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara : Optimal marknadskommunikation
Bokliv Dahlén, Micael ; Lange, Fredrik ; Rosengren, Sara Optimal marknadskommunikation
Häftad bok som erbjuder en grundlig genomgång av marknadskommunikation, med fokus på aktuella trender och komplexiteter inom reklam och medier.
REA-pris655 kr
Staffan Ekengren : Följarna först : redaktionell metod för kommunikatörer
Bokliv Staffan Ekengren Följarna först : redaktionell metod för kommunikatörer
Praktisk handbok för kommunikatörer om att bygga effektiva inhouseredaktioner och skapa värdefullt redaktionellt innehåll. Förlagsband, 172 sidor, svenska.
REA-pris394 kr
Erik Modig : Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Bokliv Erik Modig Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Kommunikation och marknadsföring. Häftad utgåva från Rheologica Publishing, 192 sidor, på svenska. Inga synliga skador.
REA-pris224 kr
Allmér, Hans ; Marcusson, Leif : Storytelling : strukturerat berättande från lägerelden till det digitala rummet
Bokliv Allmér, Hans ; Marcusson, Leif Storytelling : strukturerat berättande från lägerelden till det digitala rummet
Strukturerad berättelse och storytelling. Häftad utgåva från Studentlitteratur AB, 212 sidor, på svenska.
REA-pris382 kr
Jan Söderström : Joel Watz
Bokliv Jan Söderström Joel Watz
Historisk biografi om en frisörinnovatör. Utgiven av Stockholmia förlag, 207 sidor, halvklotband.
REA-pris235 kr
Pontus Staunstrup : Contenthandboken
Bokliv Pontus Staunstrup Contenthandboken
Praktisk handbok i innehållsskapande för marknadsföring och kommunikation. Utgiven i pappband av AP-förlaget, 296 sidor på svenska.
REA-pris245 kr
Robin Almqvist : Kommunikationsstark : från motionär till elit
Bokliv Robin Almqvist Kommunikationsstark : från motionär till elit
Träningsbok om kommunikation med över 60 övningar. Utgiven av Eget förlag, häftad, 96 sidor. Serien Kunskap på nolltid.
REA-pris178 kr
Bokliv Morten Postrup Journalistik och content marketing
Klotband med 127 sidor som utforskar journalistik och content marketing. Utgiven av Starspace Design Agency, med illustrationer av Annelie Carlström.
REA-pris191 kr

Senast besökta