Politik | Samhälle

6 böcker

Visar 1 - 6 av 6 böcker

Böcker om Brands

Layout:
Bokliv Falonius, Tommy ; Körberg, Pelle Hundra sanningar och en lögn
Ekonomi och varumärkesbyggande. Utgiven av TOOTB Publishing, 104 sidor, danskt band.
REA-pris333 kr
Larsson, Mats; Lönnborg, Mikael; Winroth, Karin : Entreprenörskap och varumärken
Bokliv Larsson, Mats; Lönnborg, Mikael; Winroth, Karin Entreprenörskap och varumärken
Bok om ekonomi och näringsliv. Utgiven av Gidlunds förlag. Förlagsband, 317 sidor.
REA-pris192 kr
Bokliv Pia Anderson Bygg det goda varumärket : så blir kunden er bästa säljare
Handbok om varumärkesbyggande och hållbarhet. Utgiven av Roos & Tegner, flexband, 259 sidor. Stödjer affärsutveckling och CSR.
REA-pris269 kr
Trollhättans Bok & media Emma Dennisdotter Storytelling ett effektivt marknadsföringsgrepp
Ekonomi och marknadsföring. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 1, 2008, 109 s. Mindre bruksslitage, lätt vågig inlaga.
REA-pris175 kr
Trollhättans Bok & media Micael Dahlén Optimal marknadskommunikation
Ekonomi och marknadsföring. Häftat band, normalt antikvariskt skick. Liber, uppl. 2, 2009, 605 s. med bruksslitage.
REA-pris95 kr
Peter Montoya : The personal branding phenomenon
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Peter Montoya The personal branding phenomenon
Pappband i fint antikvariskt skick med skyddsomslag. Utgiven av Personal Branding Press, 235 sidor, 24 cm.
REA-pris248 kr

Senast besökta