Politik | Samhälle

7 böcker

Visar 1 - 7 av 7 böcker

Böcker om Brand name products

Layout:
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Jane Pavitt Brand.new
Bok om ekonomi och konsumtion med fokus på varumärken. Limhäftad utgåva från V&A, 224 sidor, illustrerad, omslaget nött.
REA-pris178 kr
Trollhättans Bok & media Sylvie Laforet Managing brands a contemporary perspective
Ekonomi och reklam i nutid. Häftat band, normalt antikvariskt skick. McGraw-Hill Higher Education, uppl. 1, 2010, 412 s.
REA-pris375 kr
David F. D'Alessandro : Brand Warfare
h:ström - Antikvariat & Bokhandel David F. D'Alessandro Brand Warfare
Limhäftad bok i fint antikvariskt skick. Utgiven av Mc Graw Hill, 185 sidor. Behandlar varumärke och marknadsföring.
REA-pris248 kr
Mats Urde : The brand matrix : corporate brand leadershio starts from the inside
Bokliv Mats Urde The brand matrix : corporate brand leadershio starts from the inside
Bok om företagsidentitet och varumärkesstrategi. Utgiven av Brandur publishing, förlagsband. Innehåller praktiska insikter och exempel från framgångsrika företag.
REA-pris588 kr
Peter Montoya : The personal branding phenomenon
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Peter Montoya The personal branding phenomenon
Pappband i fint antikvariskt skick med skyddsomslag. Utgiven av Personal Branding Press, 235 sidor, 24 cm.
REA-pris248 kr
Kevin Roberts : Lovemarks
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Kevin Roberts Lovemarks
Ekonomi och marknadsföring. Pappband, fint antikvariskt skick, 245 sidor, utgiven av Powerhouse Books.
REA-pris338 kr
Jane Pavitt : Brand.new
h:ström - Antikvariat & Bokhandel Jane Pavitt Brand.new
Bok om ekonomi och konsumtion. Limhäftad, fint antikvariskt skick. Utgiven av V&A, 224 sidor med färgillustrationer.
REA-pris248 kr

Senast besökta