Trollhättans bok & media


Trollhättans bok & media
Visar 1 - 3 av 3 böcker
Nätantikvariat sedan 2015 med fokus på modern begagnad litteratur.
Böcker om Reklamkampanjer och strategi
Layout:

Trollhättans Bok & media
Bo Bergström
Effektiv visuell kommunikation hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
Hårdband, normalt antikvariskt skick. Carlsson, uppl. 4, 2003, 303 s. Mindre bruksslitage. Ämnesord: Ekonomi, Reklamens utformning, Data & IT.
Hårdband, normalt antikvariskt skick. Carlsson, uppl. 4, 2003, 303 s. Mindre bruksslitage. Ämnesord: Ekonomi, Reklamens utformning, Data & IT.
REA-pris120 kr
Trollhättans Bok & media
Black,Misha
Exhibition Design
Bok om ekonomi och design. Hårdband, något sämre antikvariskt skick, skav på pärm, blyertsmarkeringar i inlagan. Förlag: The Architectural Press.
Bok om ekonomi och design. Hårdband, något sämre antikvariskt skick, skav på pärm, blyertsmarkeringar i inlagan. Förlag: The Architectural Press.
REA-pris175 kr

Trollhättans Bok & media
Leif Runefelt
Den magiska spegeln kvinnan och varan i pressens annonser 1870-1914
Ekonomi och reklam i tryckta medier. Nordic Academic Press, 1:a uppl. 2019, hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag.
Ekonomi och reklam i tryckta medier. Nordic Academic Press, 1:a uppl. 2019, hårdband, fint antikvariskt skick med skyddsomslag.
REA-pris110 kr
Filter (0)
