Trollhättans bok & media


Trollhättans bok & media
Visar 1 - 3 av 3 böcker
Nätantikvariat sedan 2015 med fokus på modern begagnad litteratur.
Böcker om Public relations
Layout:

Trollhättans Bok & media
Jan Treffner
Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och näringsliv. Ekerlid, 2001, 172 sidor. Hårdband. Normalt antikvariskt skick med skyddsomslag i liknande skick.
Ekonomi och näringsliv. Ekerlid, 2001, 172 sidor. Hårdband. Normalt antikvariskt skick med skyddsomslag i liknande skick.
REA-pris110 kr
Trollhättans Bok & media
Stora PR-boken
PR och mediehantering. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Första upplagan, 320 sidor, mindre bruksslitage.
PR och mediehantering. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Första upplagan, 320 sidor, mindre bruksslitage.
REA-pris90 kr

Trollhättans Bok & media
Jan Treffner
Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och reklam i fokus. Ekerlid, 2001, hårdband, fint antikvariskt skick, med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
Ekonomi och reklam i fokus. Ekerlid, 2001, hårdband, fint antikvariskt skick, med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris160 kr
Filter (0)
