Trollhättans bok & media

Trollhättans bok & media
Trollhättans bok & media

Trollhättans bok & media

Visar 1 - 3 av 3 böcker

Böcker om Public relations

Layout:
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och näringsliv. Ekerlid, 2001, 172 sidor. Hårdband. Normalt antikvariskt skick med skyddsomslag i liknande skick.
REA-pris110 kr
Trollhättans Bok & media Stora PR-boken
PR och mediehantering. Hårdband, normalt antikvariskt skick. Första upplagan, 320 sidor, mindre bruksslitage.
REA-pris90 kr
Jan Treffner : Varumärket som värdeskapare
Trollhättans Bok & media Jan Treffner Varumärket som värdeskapare
Ekonomi och reklam i fokus. Ekerlid, 2001, hårdband, fint antikvariskt skick, med skyddsomslag i normalt antikvariskt skick.
REA-pris160 kr

Böcker du visat intresse för...