Huvudmeny

Filter

kr
-
kr

Böcker av Theodor Kallifatides: en guide till författarens böcker

3 böcker

Visar 1 - 3 av 3 böcker

Böcker om Lättläst version

Layout:
Theodor Kallifatides : Kärlek och främlingskap (lättläst)
Bokliv Theodor Kallifatides Kärlek och främlingskap (lättläst)
Lättläst roman om kärlek och främlingskap. Pappband, utgiven av Vilja förlag, 152 sidor.
REA-pris269 kr
Theodor Kallifatides : Mödrar och söner (lättläst)
Bokliv Theodor Kallifatides Mödrar och söner (lättläst)
Lättläst roman om kärlek och relationer. Utgiven av Vilja förlag, förlagsband, 110 sidor, svensk text.
REA-pris264 kr
Theodor Kallifatides : Ännu ett liv (lättläst)
Bokliv Theodor Kallifatides Ännu ett liv (lättläst)
Berättelse om minnet och språket. Förlagsband, 80 sidor, lättläst version från Vilja förlag.
REA-pris278 kr

Senast besökta